Arriving in Flagstaff! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Arriving in Flagstaff! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Arriving in Flagstaff!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hallooooooooo!!!

Ik ben dan eindelijk na al dat wachten in Flagstaff beland!
De heenreis was heeeeeel erg lang, ik moest namelijk overstappen in Chicago en Denver, maar dat ging allemaal nog redelijk snel. Het irritantse was steeds dat opstijgen werd er nogal duizelig van en ook erg koppijn. Omdat er nu strenge regels zijn voor vliegen naar Amerika werden we overal streng gecotroleerd, maar ik ben er veilig doorheen gekomen :D

Toen we in Phoenix aankwamen en we de koffers met veel moeite van de band wisten te halen gingen we naar de auto, het moment waar ik naar uitkeek want ik hoopte natuurlijk op een echt grote Amerikaanse auto. De vriend van het meisje waarmee ik hier naar toe ben gekomen had een heeeeeeele grote Pick-up gehuurd, wij echt helemaal blij aangezien we daar heel erg van houden, ik moest er gewoon in KLIMMEN!!! ik ben dan ook niet zo groot en heb korte benen dus met het uistappen was het meer er uitvallen... maar vond het wel heel leuk. Ik kwam om half twee 's nachts aan bij het meisje waar ik de eerste week verblijf. Toen was het in NL half 11 's ochtends dus ik had echt wel ff zin in eten want me maag had het ontbijt gemist :(

In het vliegtuig heb ik niet echt geslapen, want het is echt zo krap en ik wil dan lekker languit liggen maar das niet echt mogelijk en ik had zo'n geweldig persoon voor me zitten die dan de stoel naar achteren doet terwijl ze al in der uppie twee stoelen heeft, dus heb niet echt comfortable gezeten. Ging maar een beetje films kijken alleen werden die steeds herhaald dus die heb je op een gegeven moment ook wel gezien.

De autoreis van Phoenix naar Flagstaff, duurde iets van twee uur en dan rijd je dus door de woestijn, maar het was al donker dus ik heb er niks van gezien. Maar morgen gaan we drie dagen naar Tucson, en dat is een rit van vier uur door de woestijn, haha heb er wel zin in want het is hier natuurlijk allemaal heel anders dan NL. Het besef van in Amerika zitten moet nog komen, ik voel me niet echt alsof ik zo ver van huis ben, maar dat komt vast nog wel.

Van wat ik tot nu toe heb meegemaakt kan ik zeggen dat de Amerikanen echt superaardig zijn, maar maybe dat ik ook nog wel een niet leuke tegenkom :p ow op Denver airport zagen we echte cowboys lopen, hahaha dat vin ik echt grappig want het ziet eruit alsof ze uit een film zijn weggelopen...

Nou ik zal fotos plaatsen zodra ik heb uitgevogeld hoe dat precies werkt en ik moet ze eigenlijk ook nog maken want ik ben nog niet zo lang wakker en ben nog niet buitengeweest... Me volgende bericht zal wel zijn als ik uit tucson terugkom!!!

Dikke Kus Petra

  • 14 Augustus 2006 - 20:56

    Koen:

    klinkt allemaal hartstikke leuk petra. véél plezierrrr

  • 14 Augustus 2006 - 22:31

    Kees:

    he petra super dat het allemaal goed is gegaan.. ik zal het papa en mama morgen gelijk melden. vogel jij maar uit hoe je camera werkt dan zien we het resultaat vanzelf dikke kus van ons.

  • 15 Augustus 2006 - 13:31

    Marjolein:

    Nou, zo te horen heb je een lange maar ook wel goeie reis gehad, gelukkig maar! Ben benieuwd naar je foto's. Moet je nou eigenlijk al snel met school beginnen? Eerst volgende week naar die campus? XXX Marjolein

  • 15 Augustus 2006 - 15:12

    Astrid:

    Is het gelukkig allemaal goed gegaan! Veel plezier in de woestijn en maak maar snel wat foto'tjes!! Tot je volgende bericht!!! Kus

  • 15 Augustus 2006 - 17:37

    Bellie:

    Hoi Petra! Wat leuk dat ik zo door je op de hoogte wordt gehouden over je avontuur in Amerika. HOe is het verder met je? Ik heb je al zo lang niet gesproken...Ik wens je een hele fijne tijd toe, dikke knuffel van Bellie, Isabelle

  • 15 Augustus 2006 - 20:48

    Rens:

    Hoi Petra. Leuk om dit te lezen en er straalt nu al plezier en avontuur vanaf. Blijf schrijven dan blijf ik je volgen. Groeten uit Almere. Rens Saskia Paul Remco en honden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 106455

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: