Woestijn... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Woestijn... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Woestijn...

Door: Petra

15 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

hoi!

Hier ff een kort berichtje vanuit de woestijn. Ik ben dus vanochtend naar Tucson vertrokken en we zijn daar veilig aangekomen. De rit was dus recht door de woestijn en het is hier nu regenseizoen en voor het eerst sinds een aantal zomers is het hier groen in de woestijn, dus ben wel in de goede maand gekomen :)

Ik ga op zaterdag naar campus, en ik heb nog niet gezien hoe dat allemaal is ben er wel al langsgereden want de campus/school is zo een beetje hetgene waar heel Flagstaff uit bestaat.

Ik zal de volgende keer wat fotos er bijzetten dan kunnen jullie zien hoe wijds het hier is, gewoon uitgestrekt land met helemaal niks... echt geweldig!!

Ik heb nog steeds last van jetlag en ben best wel moe, maar morgen lekker shoppen :D en meisje waar ik verblijf gaat hier in tucson naar band van vrienden van haar kijken , helaas kan ik niet mee want ben nog geen 21 :( das het enige mindere hier...

Kus Petra

• 16 Augustus 2006 - 06:58

Ilonka:

Hey Petra!

Beetje jammer idd dat je nog geen 21 bent, maar je kan er vast ook zat andere gave dingen doen!:)

Heel veel plezier nog en waar blijven die foto's nou;)

Liefs

• 16 Augustus 2006 - 08:47

Johan:

Halloo Petra,
    nog 3 daagjes en dan kan je naar je nieuwe school
    daar wel ik natuurlijk nog wel foto's van zien he :O:P
    nog veel plezier met het shoppen en dan spreek ik je hopelijk nog wel een keertje

groetjes johan

• 17 Augustus 2006 - 12:23

Lenny:

Haaidiehow!

Wow, je bent er gewoon al! Jij bofkont! Ik vertrek 29 augustus naar Letland, dus ik ga daarvoor nog niet reizen. Ik had bedacht dat ik dat tijdens school ga doen, of zoiets.. Ik zie het wel. Maar jij bent echt al aan je exchange-avontuur begonnen. Heel stoer hoor! Ik ga alles van je lezen en ik vind het heel knap van je, zo maar in het vliegtuig gestapt naar Amerika! Genietse en tot mails!