Cactus, woestijn en hitte... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Cactus, woestijn en hitte... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Cactus, woestijn en hitte...

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

17 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hellooo!!!

Ik ben net terug van Tucson, waar het echt heel erg heet was. Zo een 35 graden.hier in Flagstaff is het wel wat koeler omdat dat niet zo erg in de woestijn is als Tucson.
We hebben vooral vrienden van Lilly bezocht en beetje rondgereden daar, maar het was wel leuk. Ik had ook nog geen behoefte om al heel actief te gaan doen want heb nog erg last van het tijdsverschil, en helaas word ik nu elke ochtend om 6 uur wakker en kan ik niet meer slapen :( maar hopelijk went het snel...

Ik ga zaterdag dus naar campus en ik heb me adres en tel.nr al gekregen, ze zijn als volgt:

PO BOX 06612
Flagstaff, AZ 86011
U.S.A

Tel.nr. 001-928-523-2526

Ik weet de naam van me roommate ook al, alleen geen idee hoe ze eruit ziet :p maar is waarschijnlijk wel een Amerikaanse.

De fotos die ik tot nu toe heb gemaakt zijn er nog niet zoveel en ik heb er pas 1tje met mezelf erop. :p maar ik ga vast nog wel als een echte op hol geslagen toerist van alles wat ik tegenkom een foto maken :D Dus ik zal nu ff de eerste paar erop plaatsen zodat jullie een beetje kunnen zien hoe de omgeving hier is en dan komt de rest later wel.

Voordat ik aan dit bericht begon had ik al hele verhalen in me hoofd zitten maar nu zijn ze er niet meer :( ben niet zo giga wakker meer, dus dit is het dan nu wel zo een beetje...

Talk to u guys later!!

Petra

  • 18 Augustus 2006 - 06:40

    Krista:

    Ha die Petra,
    Leuke zo\'n site! Ik blijf \'m regelmatig bezoeken. Niks mis met de omgeving ook als ik zo de foto\'s bekijk. Suc6 daar! Groetjes.

  • 18 Augustus 2006 - 07:37

    Astrid & Suzanne:

    Hee Pee! Leuke foto's! We zijn wel een beetje jaloers (we zitten in de regen..) Suus is brak want heeft 4 dagen UIT gelopen.. en As heeft vaarbewijs gehaald!!! Tot snel! Kussies van Assie en Suus!

  • 18 Augustus 2006 - 10:50

    Papa, Mama En Johan:

    hee petraaa,
    Zo te zien zijn de foto's gelukt, we hebben ze met z'n drieen bekeken! Er zaten leuke foto's bij. (Y)
    en die verhalen horen we nog wel een keertje! ;)

    groetjes en dikke kus van ons


  • 18 Augustus 2006 - 18:45

    Leonne:

    Hee Petra!!
    Ik denk dat je het daar wel naar je zin gaat hebben. Hartstikke leuk ziet het eruit allemaal. Ik blijf je verhalen lezen.. Ben benieuwd naar je school daar:D
    Doeidoei xx Leonne

  • 18 Augustus 2006 - 19:44

    Rens:

    Hoi Petra ik begin zolangzamerhand jaloers te worden. Al is het alleen maar om het weer. Mooie foto en ga daar vooral mee door, zodat we hier in het bekrompen Nederland iets van Amerika zien. Veel succes morgen met je nieuwe roommate (misschien valt Suus toch nog wel mee) tenminste ik heb alleen de ervaringen van jullie tent verblijven in Zwitserland. Doe je best en vermaak je.

  • 20 Augustus 2006 - 14:49

    Laura:

    hey egt vet man dat je daar nu bent!! lijkt me ook wel erg leuk... ik hoop voor je dat je het er erg naar je zin gaat hebben maar dat zal wel haha.... ik spreek je wel weer!!! doei doei xxxx laura

  • 21 Augustus 2006 - 10:08

    Adri Van Der Wielen:

    Hallo Petra onze globetrotter, hele mooie foto\'s alleen die mega cactus doet me ergems aan denken. Gisteren zijn we nog gezellig bijje vader en moeder geweest met opa en oma. Veel groeten en tot schrijfs.

  • 21 Augustus 2006 - 14:48

    Rachel:

    Hey Petra,
    leuk hoor al je berichten. Kunnen we lekker zien waar je allemaal uithangt. toffe foto's hoor. Kom je lekker opzoeken hoor ;-)

    xx Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 106454

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: