Campus - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Campus - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Campus

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

21 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hoi!!

Ik ben nu al vanaf zaterdag op campus en het is hier echt heeeeeeel erg groot, de campus is groter dan renkum dorp......aaaahhh echt groot dus we hebben al veel rondgelopen en hebben de map nog wel nodig en we zijn niet meegegaan op de campus tour dus hebben de kaart nog wel ff nodig...

En serieus waar je ook heen gaat op deze grote wereldbol..overal zijn er Nederlanders en Duitsers, echt niet normaal, ik had het niet erg gevonden als er minder
Nlers waren maar ja gaat vast wel goed komen...

Me kamer is ong. 18m2 en die deel ik dan met een Amerikaans meisje. Nu zit er nog een meisje in dat er deze zomer was en die gaat morgen naar een ander hall toe, en dat vind ik niet zo erg want ze is echt een beetje een weirdo.. hopelijk krijg ik er een leukere voor terug :p maar de hall is echt wel een beetje ouderwets en het stinkt!! Alle international studenten hebben bij de Wal-mart airfreshner gekocht want het stinkt hier!!! :)

Ik heb al wat fotos gemaakt van me kamer en hal maar die ga ik dan later op internet zetten want ik moet op de laptop nog internet aansluiten maar ik heb geen vervormer voor de voltage en ik kan het dus niet inpluggen, dus kan de laptop nog niet gebruiken, en nergens hier hebben ze vervormers voor Europees naar Amerikaans :S :S dus das wel minder...

Donderdag komen alle amerikaanse studenten, dus dan is het hier vol met mensen nu zijn er nog niet echt veel mensen...

Echt iedereen is dit weekend aangekomen dus hebben allemaal nog jetlag en ik niet want ben hier al een week dus ben wel gewend nu....
maar ja is iedereen dood en ben ik actief, werkt ook niet echt...
Nou ik moet het gaan afkappen want zit op iemands anders computer omdat de Biblio dicht is en ik niet weer waar ik anders op internet kan... maar ik zal weer snel wat plaatsen!!!

Dikke kus Petra

P.S. er is hier een trein die elk kwartier langskomt en 'toetert' dus das niet zo fijn... :p

  • 22 Augustus 2006 - 08:42

    Johan:

    heee petraaa,
    jmmr van die trein maar daar wen je vanzelf wel aan denk ik:p
    en 18 vierkante mter is toch best wel groot of niet? :P:O
    maar wanneer beginmnen de egte lessen nou weer?:O

    groetjes

  • 22 Augustus 2006 - 09:19

    Ome Adri:

    Dus je zit eigenlijk maar op een kleine school (renkum is in ieder geval niet groot toch?). En als de trein weer langs komt gewoon terug toeteren. het gaat je in ieder geval goed das mooi om te horen groetjes je aller aller liefste oompje.

  • 22 Augustus 2006 - 20:40

    Lenny:

    He Peet!

    Ik lees nog steeds je site hoor! Echt leuk man! Over precies een week ben ik ook vertrokken. Het klinkt heel gaaf, maar ik word er ook wel een beetje zenuwachtig van hoor. Wat een geregel en wat wordt het spannend. Ik ga gewoon naar een land waar ik de lokale bevolking niet van versta en zij mij niet! Jemig mina! En jij heerlijk in Amerika, met prachtige foto\'s. Genietse en blijven schrijven hoor, is heeeeel leuk! (ook voor jezelf, als je weer terug bent!)

    Kus,
    Lenny

  • 23 Augustus 2006 - 10:23

    Cleo:

    Hi Petra!

    Goed om te horen dat het goed met je gaat. En ik hoop ook echt voor je dat je een leuke roommate krijgt, maar dat zal vast wel goed komen. Het lijkt me echt spannend(heel wat spannender dan weer een jaar NHTV....)en ik ben benieuwd naar je volgende bericht!

  • 23 Augustus 2006 - 11:29

    Leo:

    halloo petra,
    zozo goed om te horen dat je nog leeft enzow en dat alless goed met je gaat!!!
    zo te horen ben jij dus een klein meisje op een grote wereld :p whehe
    maarre duitserss en nl's zie je idd overal ja *heel vervelend is dat* ,maarre tot je volgend berichtje dan maar he !!

    Kusss

  • 23 Augustus 2006 - 14:14

    Marjolein:

    Hey Peee! Gezellig, met een weirdo op een stinkende kamer.....;) Ach ja, alles went zeggen ze toch! Zal uiteindelijk wel goed komen. Mocht het nou nergens lukken om zo een vervormer voor je laptop te vinden, zal ik nog even op zoek gaan of ik dat ding van mij ergens kan vinden. Kan ik ém naar je opsturen.
    Succes met het settelen op je kamertje!!! XX

  • 23 Augustus 2006 - 14:54

    Mariska:

    hey petra
    echt handig deze site, blijven we tenminste goed op de hoogte :) morgen komen de amerikanen alweer naar de campus, dus dan zijn de NLders en duitsers vast in de minderheid :P hoor wel hoe het dan is
    kuss

  • 23 Augustus 2006 - 19:42

    Lenny:

    Hee Peet!

    Ik heb nog een "leuke" tip voor je! Als je inlogt hieronder en je klikt op profiel, kun je de achtergrond van je dagboek veranderen. USA staat er bij en ook een woestijn. Misschien iets toepasselijker? Letland stond er natuurlijk niet bij, dus ik heb voor ijsberen gekozen! Mijn site is:
    www.lennyinletland.waarbenjij.nu. Tot later! Ik ga nog even door met dingen regelen!

    Kus,
    Lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 106464

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: