Campus - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Campus - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Campus

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

28 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

heellooooooooooo!!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar heb het echt ongelooflijk druk gehad met school....echt niet normaal meer :(

Dit weekend is het Halloween weekend!!! dus gisteravond hadden we het eerste feest en vanavond is het tweede feest....ik wist echt niet hoe ik verkleed moest gaan en op een gegeven moment kwam ik op het idee: half duivel/half engel want ik met mijn rare manier van denken dacht aan de zin "good girls go to heaven, bad girls go everywhere" en dus toen dacht ik good girl/bad girl dveil/angel...maar dat was een beetje lastig om in de realiteit te brengen vooral als je ook weer niet teveel geld er aan uit wilt geven...dus toen dacht ik dan maar 1 van de twee..bleek dat mijn kamergenoot als engel ging dus toen ging ik maar voor de duivel...haha

Wij (de international) met zijn alle op naar de Wal-Mart om eens flink inkopen te gaan doen voor onze kostuums...was zeker leuk om te doen!!! Omdat ik echt al tijden bezig ben met fotos van campus op de site te zetten heb ik besloten dat bij dit bericht te doen en dan over paar daagjes doe ik fotos van halloween erbij..

Dit weekend blijf ik dus in Flag en afgelopen weekend ben ik ook in Flag gebleven...aantal vrienden gingen naar Phoenix en vroegen of ik mee ging maar vond het na al dat reizen wel ff tijd om op campus te blijven en ik had ook nogal veel huiswerk. Deze hele week heb ik het wel druk gehad en ben ook nog lang niet klaar...de bibliotheek is zo een beetje me tweede thuis geworden elke ochtend na de Spaanse les haal ik croissantje en smoothie en loop ik in de morgenkou naar de biblio om daar vervolgens 2-4 uur aan me huiswerk te zitten en dan weer naar de les te gaan....begin me nu meer student dan vakantieganger te voelen hiero.. maar iedereen vind dat het weer eens tijd word voor een Road Trip dus op 10 november is het weer zo ver en gaan we naar LA!!! vier vrienden gaan met het vliegtuig en ik ga met drie anderen met de auto.. want die vier moeten iemand die uit NL komt oppikken in Phoenix dus ze gaan met vliegtuig. Zou ik eerst ook doen maar Alex heeft een auto hiero gekocht dus hij zei dat hij wle zou rijden want hij gaat zijn zus in San Fran opzoeken dus dropt ons in LA en rijd dan door en komt ons drie dagen later weer ophalen voor de terugreis!! We gaan in LA ook een bezoekje brengen aan Disney (world/land weet ik nie) heb er nu al zin in!!

Gisteren ben ik samen met Alex Flag een beetje gaan verkennen met de auto...is toch wel handig hoor een auto :) en heb wel een paar fotos genomen maar nog niet zoveel dus die houden jullie nog tegoed!! Het begint hier nu echt flink koud te worden en er is sneeuw op weg!! kan nu al niet wachten op het moment dat ik naar buiten stap en alles wit is en dan flink sneeuwballen gevecht houden en dan naar Java voor warme coco...*zucht*. Ja java is ook zo een beetje mijn tweede thuis..zit er elke dag wel :D Zit ook niet zoveel op me kamer want heb daar geen bereik met me mobiel en geen internet dus voel me dan pretty much afgezonderd van de buitenwereld :(

OOOhhh in Tinsley, de dorm waar ik woon, heb ik nu al 2 keer een fire alarm gehad en allebei de keren was het (rond) 5 uur 's ochtends!! de eerste keer was op een zondag, we hadden die zaterdag een feest gehad dus lag maybe net 2 uur in bed en toen ging dat stomme alarm af..de tweede keer was de nacht van woensdag op donderdag.. Molly (me kamergenoot) en ik waren serieus van plan om in bed te blijven liggen maar besloten uiteindelijk toch maar naar buiten te gaan, we vroren echt bekant dood..was niet leuk!! we hebben besloten dat we de volgende keer gewoon in bed blijven liggen want het is dus zo dat al het hele semester in elke dorm op campus fire alarms af gaan, en die bij ons kwamen door de sensor dingen in de keuken, nou weet ik niet hoe gek mensen zijn maar ken niemand die om 5 uur 's ochtends een ontbijtje aan het maken is!! Heb in McKay Village (waar sheela woont) al honderden fire alarms meegemaakt en ik woon daar niet eens (ben deel van het meubilair geworden daar :p) maar die waren altijd overdag. Om 5 uur in de morgen is het dus echt NIET grappig!! vooral omdat het hier nu zo koud is! Gisteren en vandaag zijn zeker wel mooie herfstdagen, een fijne kou die je aankan zonder jas met zonnetje die vrolijk schijnt op je hoofdje...das nou echt super weer!! maar we hebben van de week ook wel wat stortbuien gehad en momenten dat het te koud voor woorden was :s

Vandaag ga ik lekker over campus lopen en relaxen, vanavond halloween feest #2 en morgen is het weer tijd voor school!! Ik zou eerst met Alex mee gaan naar Las Vegas vandaag want drie vrienden uit NL komen hem opzoeken en landen in LV en ik zou dus mee gaan hun oppikken maar besloot uiteindelijk om toch maar hier te blijven...

Nou ik denk dat ik zo een beetje wel gezegd heb wat ik zeggen wou voor nu...maar kan niet garanderen dat ik niets vergeten ben al zou je dat niet zeggen te zien aan de lengte van het bericht :p me volgende bericht zal over een paar daagjes zijn met de spetterende fotos van MOI als duivel!!hahaha

Big Kiss Petra

  • 29 Oktober 2006 - 09:36

    Mama:

    Ik ben verbaasd dat ik nu als een van de eerste je bericht lees. Ik vind de foto's leuk nu tenminste een idee hoe je woonomgeving eruit zit. Veel plezier op het helloween feest maar dat horen we wel van je als je belt. Dat brandalarm zal wel vaker afgaan die dingen leven een eigen leven bij suzanne ging die ook spontaan af .

  • 29 Oktober 2006 - 11:08

    Johan:

    dat is ckr een lange brief maar ik heb um helemaal gelezen! :D
    veel plezier op je halloween feest #2
    alleen irritant dat ik nou die fotos niet kan zien want er stond iets van : dat er technische problemen waren dat ze het niet deden.

    ooww....nu doed ie het wel :P

    dan ga ik maar weer eens tot de volgende keer en nog veel plezier

    dikke kus joha

  • 29 Oktober 2006 - 14:22

    Suus:

    heey!!
    klinkt weer leuk allemaal...je zal vast ook wel helemaal happy zijn dat je haloween mag vieren!! en verheug me nu al op de foto's van jou in je duivelpakje..haha! maar ga maar weer eens aan de studie..spreek/mial je snel weer!!

    xx

  • 29 Oktober 2006 - 20:39

    Kees:

    He Petra,

    je vermaakt je nog steeds en in 10nov naar LA goed bezig. ziet er allemaal wel rustig uit op de foto's! dus wat foto's van jou in je pakje kunnen er wel bij..
    we horen of mailen groetjes kus..

  • 30 Oktober 2006 - 14:21

    Cleo:

    He, leuk om eens wat van de campus te zien. ziet er idd wel groot uit, maar ook wel erg rustig. Wel irritant dat, dat brandalarm zo vaak afgaat.
    Ik ben benieuwd naar de halloween foto's!! en naar jou volgende berichten, want je gaat weer vanalles doen zeg! Echt leuk hoor, dat je zo veel onderneemt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 106448

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: