Random Stuff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Random Stuff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Random Stuff

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

07 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

heeeloooo everyone!!! :)

Hier dan weer es een berichtje vanuit het nu heerlijke herfstwarme lekker wandel geen huiswerk doen en niet naar school gaan weer in Flagstaff!! :) Het is nu echt heerlijk ik draag een t-shirt geen jas en loop lekker over de paden over campus met me muziekje (nieuwe cd van Beyonce! :p) op naar de biblio, me les, me kamertje en me 2e huis McKay Village bij sheela waar ik nu officieel te veel tijd doorbreng....aaahhh dit weer mag van mij de aankomende 6 weken (want ja dan is het helaas allemaal weer voorbij :( :( sniksnik) wel aanhouden!!!!!

Nou aangezien iedereen moeite heeft om mijn toch wel wat lange verhalen steeds te lezen zal ik mijn best doen het deze keer wat korter te houden, but I cant promise anything! ;) whaha

Ik dacht ik doe er es een paar fotos bij van random stuff, dus ik zoeken naar de fotos die ik gemaakt hebt bij de Football game want jaaaa daar waren cheerleaders ik klikken als een gek want zoiets ken ik natuurlijk alleen uit de films :p ik ben een dagje Flagstaff Exploren gaan doen dus maar een fototje daarvan bij en dan waar iedereen op wacht met hoge spanning..mij met halloween!!! Ik moet zeggen dat ik het er zelf niet uit vond zien maar ja wat doe je als je de dag van het feest nog gauw wat bij elkaar moet zoeken :s
Ik heb samen met Sheela en Maria Pumpkin carving gedaan en was echt leuk, ik was weer een klein kind, the usual :p mijne had op de achterkant een gezicht die Mike voor mij had gemaakt want ik had aan de voorkant al PIEDRA uitgecarved wat rots in het spaans is en mijn naam betekent rots dus vandaar :) Sheela heeft er fotos van gemaakt maar die heb ik dus nog niet dus tja maybe volgende bericht maybe als ik terug ben in NL...

Nou donderdag is het dan eindelijk zover we gaan een lang weekend tegemoet :D :D donderdag avond stappen we in de auto...op naar Vegas om daar de nacht te blijven en dan op naar LA, jaa jullie denken nu why would u do that route..nou omdat als we donderdagavond meteen naar LA rijden komen we daar midden in de nacht aan en dat willen we niet en we willen ook niet om 3 uur 's nachts pas beginnen met rijden..ja ik weet het nu denk je nog steeds, why?! maar voor ons klinkt het hier best logisch :P en in LA zullen op vrijdag onze andere vrienden bijvoegen want die gaan met het vliegtuig..dan is het tijd voor een vet gaaf cool weekend met o.a Six Flags, Disney (!!!!!!) en sightseeing... jaa we kijken ernaar uit want we komen maandagavond pas weer terug.. :)
Dan als ik teug ben in FLag wachten mij 2 toetsen en huiswerk :s jaaa ik heb het druk met school the coming six weeks.. niet echt een happy vooruitzicht want moet dus die 2 toetsen leren voordat we op naar LA gaan...:s aaahh

Nou ik ga maar een eindje breien aan me verhaal want ik zie jullie al zitten achter de compu de ogen scheel van het lezen en maar denken wanneer is het einde is zicht...nou voor iedereen: HERE IT IS :D

Cya!! Kisses MOI

P.s ik wou nog ff melden dat campus er maybe heel erg empty uitzag op de fotos maar ik heb ze gemaakt op zondagmorgen dus dan is campus wel rustig..kon ik lekker ongestoord de japanner/chinees/toerist uithangen :p

  • 07 November 2006 - 19:24

    Astrid:

    Weet niet hoor.. maar vond dit nog steeds een redelijk lang bericht!! Maar heb 'm helemaal gelezen hoor! Heb je nou al een stage kunnen regelen??????! Hoop het voor je dat het nog gaat lukken! Kus

  • 07 November 2006 - 19:42

    Mariska:

    hey!!

    ik vond je er wel leuk uitzien hoor met halloween :D

    kus mariska

  • 07 November 2006 - 21:17

    Mama + Johan:

    hee petraa,
    ik en mama hebben je brief helemaal gelezen en ik vond dit bericht nog wel meevallen :p vergeleken met de vorige
    trouwens een leuk pakje had je met haloween aan..haha. voor de rest is hier alles nog steeds goed..ik heb nu gp-week en moet dus ook weer leren. nog veel plezier de laatste 6 weekjes daar!!
    groetjes/kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 106409

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: