LA deel 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu LA deel 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

LA deel 1

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 November 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

heeey!!

hier een heel erg snel bericht vanuit LA youth hostel. de reis is goed gegaan ondanks dat we verdwaald waren en de auto kuren had.
we zijn dus donderdagavond naar las vegas gereden en daar hebben de jongens gegokt, en gewonnen!!! :) en toen zijn we vrijdagochtend naar LA vertrokken. was allemaal wat anders gegaan dan gepland, maar een echte road trip including verdwalen en autopech! achteraf wel lachen!!
omdat alex naar san fran ging om zijn zus op te zoeken en de auto moest worden gecheckt hebben de jongens een auto moeten huren waar ze zaterdag mee naar san fran zijn gereden. in eerste instantie zou alex in zijn eentje gaan maar omdat hij nog geen 25 is kon dat niet met de auto huren echt heel erg stom allemaal dus uiteindelijk heeft christian die wel ouder dan 25 is de auto gehuurd en zijn ze met zijn tweeen naar san fran vertrokken en zijn sheela en ik in LA achter gebleven. de auto die ze hebben gehuurd was in eerste instantie een convertable bmw maar die wou niet starten dus kregen ze een andere convortable....een ford mustang!!!!!! echt een vet gave auto omdat ze pas in de morgen weggingen konden sheela en ik de avond ook nog van de auto genieten en hebben we met het dak naar beneden rondgecruised door LA en de verwarming op zijn hoogste stand wat het was wel koud maar als je zo een auto hebt doe je het dak natuurlijk wel naar beneden. we hebben er fotos van gemaakt dus die zal ik bijvoegen als ik weer terug ben in flag.

het youth hostel waar we nu zitten is een andere dan we in eerste instantie hadden geboekt omdat alex dus onverwachts bleef voor de nacht, dus we zitten nu in plaats van op hollywood boulevard aan de walk of fame ergens ver daar vandaan maar het hostel is wel beter hebben we gehoord van de anderen die dus wel in het youth hostel hollywood zitten, en dat blijkt dus echt een slecht hostel te zijn. sheela en ik vermaken ons prima met zijn tweeen!!!!

gisteren zijn we met de anderen naar Six Flags gegaan, wat echt supergaaf was. 1 achtbaan ging je nadat je was ingesnoerd in de stoel horizontaal, dus je stoel werd naar achteren opgelift en dan hang je dus horizontaal boven de grond en dan ga je naar boven zie je de grond ver van je vandaan en jij blijft daar maar hangen....en dan begint de snelle achtbaan!!!! het was echt supergaaf :D

vandaag zijn sheela en ik met zijn tweeen naar venice beach and santa montica gegaan. het weer was echt geweldig en het is daar zo mooi!! we stonden echt op en neer te springen over het feit dat we met onze voeten in de pacific ocean stonden!!! het was echt zo gaaf en we hebben flink de toerist uitgehangen :D :D heel veel lol gehad. zometeen gaan we ergens lekker eten en dan morgen gaan we de straten van LA onveilig maken en o.a de walk of fame lopen. nou me geld is bijna op voor het internet hier dus ga het afronden...me volgende bericht zal over me laatste avonturen in LA zijn als ik alweer terug ben in flag.

Dikke Kus Petra

  • 13 November 2006 - 13:58

    Suus:

    klinkt weer gezellig allemaal. volgende bericht de foto's dus!!
    kuzz

  • 13 November 2006 - 17:17

    Kees:

    Hey hallo.. gebeurt weer een hoop! jij in een achtbaan, zullen daar nu wel weten wie petra uit nederland is! rijden in een mustang is idd geen straf.. ach ja over twee maanden zit je weer in NL dus geniet van alles wat je nog doet en ziet.. groeten dikke kus je grote broer...

  • 15 November 2006 - 16:06

    Johan:

    hee petra
    mij lijkt het ook harstikke leuk om in zoeen coole mustang te zitten en zo te horen was het is die achtbaan ook harstikke leuk :D
    ik zal het volgende bericht de foto's wel zien:D
    dikke kus je kleine broer

    p.s.: ik heb het boek radeloos van carru slee ff van je gestolen :D want die moest ik lezen voor nederlands :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 106407

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: