Boston & New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Boston & New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Boston & New York

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

04 Januari 2007 | Verenigde Staten, New York

helloo!!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!

loop een beetje achter met de site....
Boston was heel gaaf, en een leuke/mooie stad!! Heb de eerste dag Harvard Square bezocht en naar de bios gegaan; Dreamgirls..het was een beetje regenachtige dag.

2e dag zijn we eigenlijk bijna de hele dag binnengebleven omdat we echt uitgeput waren van alles..en 's avonds naar Little Italy and Quincy Market gegaan.. 3e dag naar Trinity Church, en nog een gebied wat heel veel historische gebouwen heeft maar waar ik de naam op het moment niet van weet en nog naar het park. Toen om 3 uur 's middags moesten we alweer naar het Station om de trein naar New York te halen.

We kwamen om 9 uur 's avonds in new york aan, het was een reis van ong. 4 uur.

31 December 2006 was het dan zover..we gingen New Years Eve op Times Square vieren en de bal zien droppen...ons hotel lag in Queens en ong. een half uurtje met de subway van Times Square vandaan...iets na 2en daar naartoe gegaan even wat gegeten en gedronken en toen om 5 uur was het tijd om in de rij te gaan staan om naar Times Square te lopen want de politie had het helemaal afgezet en op de avenues moest iedereen dan wachten om de straat te vullen als het zover was..om half zes stonden we op een plekje en realiseerden we ons dat we nog 6 en half uur te gaan hadden voordat het zover was...heb wel ff gedacht of het het wel waard was maar ja als je er eenmaal staat verlaat je je plekje niet meer...heb dus niet meer gegeten of de wc bezocht sinds ik daar stond... Hebben 3 engelsen en New Zealander ontmoet en met wat grapjes en gepraat kwamen we de tijd wel door, al duurde het nog eeuwen! de bal was alleen wel veel kleiner dan ik had gedacht...het was cker wel leuk om een keer meegemaakt te hebben maar het is cker once in a lifetime and never again!!! :)

1 Januari 2007 was het regen..de hele dag! Zijn wel even naar buiten gegaan want sheela wou naar de tempel dus ben met haar meegegaan..

2 Januari gingen we van ons hotel in Queens naar ons hostel in Manhattan...daar hadden we problemen met de lockers die niet meer open gingen terwijl onze bagage erin zat en toen dat allemaal was opgelost wat het ondertussen alweer tegen vieren, zijn toen naar Central Park gegaan en hebben daar wat rondgelopen voordat we weer terug gingen.

Sheela is al drie keer naar New york geweest dus vandaag heb ik me eigen tour gedaan, vertrok om 9 uur naar Statue of Liberty, nou ja South Ferry met de subway een half uurtje toen nog anderhalf uur in de rij staan en toen met de ferry naar Statue of Liberty, was wel gaaf om te zien!! Toen vanaf daar naar Ellis Island waar alle immigranten in de vroege jaren werden gecheckt of ze wel amerika in mochten, heel gaaf en heel interessant heb daar wel iets van anderhalf uur rondgelopen....met al dat wachten en Ferry reizen was ik om half 5 weer terug in het hostel en morgen ga ik naar empire state building en als het lukt ook naar Ground Zero.. Jullie horen alle avonturen dan wel weer!!

Dikke Kus Petra

• 04 Januari 2007 - 16:39

Kees:

Hey peet,
    jij ook nog een gelukkig nieuwjaar.. wat ik hier zo op t.v. zag van Times Square leek het mij wel gaaf! maar ik heb duz de gelegenheid gekregen van suus om als eerste iets te plaatsje groetjes en veel plezier kus je broer.

• 04 Januari 2007 - 16:57

Marjolein:

Hey Peee!

Natuurlijk jij ook GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!! 6 uur niet naar de wc geweest?! Zo ken ik je niet..... ;)
    Nog bedankt voor je kaartje! En nog veel plezier die bijna laatste dagen....
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 04 Januari 2007 - 23:09

Astrid:

Heeey P!

En ook van mij natuurlijk een mega happy 2007!!! Hoorde al verhalen over Times Square dat het inderdaad misschien leuk is om een keer meegemaakt te hebben, maar dan noooit meer!! Maar jij hebt het in ieder geval een keer meegemaakt!!

Veel plezier nog in the US!!!!!!!

Kus

• 05 Januari 2007 - 21:28

Cleo:

Hey! Gelukkig nieuwjaar!! Hier in Madrid gaat het ook goed, maar wel ff wennen. en bijna niemand spreekt engels!!! wel vervelend, maar juist ook wel goed voor mijn spaans. Jij nog veel plezier met je toeristen tour!!