New Intern, New Place! - Reisverslag uit Mechelen, België van Petra Rijk - WaarBenJij.nu New Intern, New Place! - Reisverslag uit Mechelen, België van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

New Intern, New Place!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

24 April 2007 | België, Mechelen

Helloooo!

Het is me gelukt een nieuwe stage te vinden, in Belgie.

Loop stage bij Toerisme Provincie Antwerpen die back office toerisme regelt enzo, dus het is NIET een VVV of iets in die trend. Me werkzaamheden zijn er nogal wat en ook allemaal leuk maar op dit moment kan ik het nog niet echt duidelijk uitleggen, en dit Belgische toetsenbord tikt ook nogal vervelend dus hou het ff kort!

Ben dus zaterdag met de trein naar Mechelen gekomen waar ik gelukkig vorige week een kamer met eigen badkamer heb gevonden, vergelek met NL zijn de studentenkamers hier echt goedkoop, woon eigenlijk in een soort van appartementencomplex met 33 studentenkamers, 2 tv kamers, buitenterras, en gote keuken. Me kaler lijkt net een gevangenis want heb niet echt spullen bij me om het hier gezellig te maken...maar het is allemaal bewoonbaar :)
Na het tekenen van het contract en me sleutels te hebben gekregen ben ik meteen weer terug nar NL gegaan haha naar Beda om, te gaan stappen met Jacqueline, van NHTV en Amerika.. kwam zondagavond weer terug en maandag dus me stage begonnen.

Internet ben ik nog aan het regelen dus doe het nu allemaal beetje op het werk.
Mechelen is niet echt groot maar groot genoeg, en gezellig! ga zaterdag Mechelen maar eens verkennen...

Me stage duurt tot 20 Juli en dan ga ik weer terug naar Breda! Zal kullie up to date houden over wat ik hier allemaal doe.

Dikke Kus Petra

  • 24 April 2007 - 15:39

    Suus:

    ik kom snel een keertje langsss!!!!!
    dikke kus

  • 24 April 2007 - 15:41

    Marjolein:

    Hey!

    Nou, hehe..... is 't toch nog allemaal gelukt met die stage!! Goed te horen dat je eerste indruk al een stuk beter is als die in Ierland.... Nu een Belgisch accent aanleren?!

    Dikke kus, Marjolein

  • 24 April 2007 - 15:50

    Alexander:

    yeeeh gefeliciteerd!!! Klinkt goed Peet.
    Nu nog je toetsenbord wat beter leren kennen en dan komt het helemaal goed... :-)
    xxx

  • 24 April 2007 - 16:15

    Mariska:

    Leuk dat je een leuke stageplek heb gevonden. Nu zal de tijd vast weer sneller gaan als in ierland :P

    kus mariska

  • 24 April 2007 - 19:10

    Rens:

    Hoi Dame. Gaaf dat het je toch weer is gelukt om Nederland te ontvluchten en dan nog fuctioneel ook.(hahhahha) he heel veel plezier daar toegewenst en denk om je lijn dus niet te veel vlaamse frieten happen of belgiesch bier. Hou ons op de hoogte, Euh even een reactie op Suus daar heb je helemaal geen tijd voor je moet punten halen ahhahaha. Kus uit Almere

  • 25 April 2007 - 01:14

    Assie:

    Heey Peet!

    Als je het nu even niet leuk vind kan je altijd nog snel de trein pakken om een weekend ergens anders heen te gaan, in Nl, Belgie of Duitsland, Frankrijk??? Heel veel plezier, en wie weet kom ik ook nog wel even langs als ik in de buurt ben!!! Ik ben 9 juni in NL, voor 2 weken en dan kom ik weer in Aug. Veeeeel plezier en tot snel!

    Kus

  • 25 April 2007 - 06:20

    Cleo:

    Dit klinkt al véél beter dan Ierland. ik ben een paar keer in Mechelen geweest en toen vond ik het ook een erg gezellig stadje. Ik denk dat jij je wel gaat vermaken. En de stageplaats klinkt ook wel prima!
    Besos uit Madrid!!!

  • 25 April 2007 - 12:02

    Lenny:

    He Peet,

    Goed om te horen dat je weer aan de slag bent, dan ben je er ook weer sneller vanaf, haha! Volgens mij ga jij je prima vermaken in Mechelen, alleen jammer dat ik pas 2 augustus weer thuis ben, want nu kan ik je dus niet opzoeken... Moeten we dus in het laatste schooljaar maar weer een keertje goedmaken! Heeeeeel veel succes met je stage en ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

    Liefs,
    Lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 106408

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: