Omschrijving van me leefomgeving - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Omschrijving van me leefomgeving - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Omschrijving van me leefomgeving

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

25 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

halloo!!

Zozo wat kunnen jullie veel vragen stellen zeg :p haha nee hoor geintje, ik vergeet elke keer allerlei dingen te vertellen in me verhalen, hier maakt iedereen al grapjes dat ik hele essays schrijf als ik achter de computer zit, maar ja das is nou eenmaal iets dat ik graag doe!!!

Ik zal ff omschrijven hoe mijn kamer is, ik deel het dus met 1 ander meisje, er staan twee bedden en 2 vaste bureaus met daar tussen 2 ladekasten en tegen de andere muur 2 vast grote kledingkasten, en een wasbak hebben we ook nog. Ik hoop dat me roommate de bedden wil stapelen want dan hebben we meer ruimte :D
De kamer ziet er echt nog heel saai uit want er is nog niet echt veel decoratie maar als we dan naar Wal-Mart gaan gaan we heel veel geld uitgeven, wat we trouwens al gedaan hebben. Vandaag gingen we kijken voor onze schoolboeken en vielen bekant flauw want is wel iets van een totaal 400/500 dollar echt we zijn al blut voordat we iets leuks gedaan hebben :(

In het gebouw waar ik in zit zijn er drie verdiepingen en op iedere verdieping 3 \'wings\', dat zijn dus hele lange hallen waar iedereen zijn kamer heeft. Dus dat ziet er best saai uit. Ik heb er wel al fotos van gemaakt maar helaas werkt de laptop nog niet met internet en ik kan hier in de biblio niet echt uitgebreid me camera er bij pakken en fotos op de site zetten, dus jullie moeten helaas nog even wachten op de fotos :(

Maar ik deel de badkamer met de hele hal, dat zijn iets van 40 meiden ofzo en er zijn wel twee wc\'s en vier douchjes, echt niet te doen dus...maar het word gelukkig wel goed schoon gehouden en wij meiden maken ook niet zo veel vies als de jongens doen :p

In de hal naast mij zit de keuken waar je kan koken als je wil en dan moet je pannen etc bij de frontdesk afhalen.. :s de wasruimte zit ook in die hal en die ga ik vanavond even bekijken wat heb ondertussen al aardig wat was opgespaard..

gisteravond hebben we voor het eerst de keuken gebruikt maar eigenlijk gebruiken alleen alle aziaten de keuken de anderen gaan allemaal ergens uit eten of in de kantine omdat ze een mealplan hebben, dat is dat je (voor de goedkoopste) 1000 dollar betaald en dan kan je geloof ik iets van 14 maaltijden per week eten en je hebt 300 dollar diningdollars waarmee je drinken en andere dingen kan halen buiten de eettijden..ik wil dat ook wel heel graag doen want het eten hier is echt goed en dan hoef je niet te koken maar ja het is wel heel veel geld in 1 keer, wat ik echt niet heb :(

En nog ff over me fietsie...ik vind em echt heel leuk!! want is dan een beetje zo een mountainbike idee, zoals ze hier alleen maar hebben en tja alle internationale zijn trots op hun fiets..haha ik weet dat het raar is maar ja..

Ik ben vanochtend met me laptop naar dat computergebouw geweest en het is dus zo dat op de laptop windows ME zit, en iedereen die er verstand van heeft denkt nu vast jezus das oud, maar mij zegt het niks dus ja ik snap er echt helemaal niks van maar nu moet ik dus een windos XP of 2000 ofzo halen en dan installeren en dan zou ik als het goed is ook me internet erop moeten kunnen zetten... aaaarrrggghh echt een gedoe ik wil gewoon me eigen internet op me eigen kamertje en niet steeds naar andere mensen gaan of naar de biblio...

maar ja ik heb al weer veels te veel gerateld, ow ja nog 1 ding en dan stop ik echt.... het regent hier heeeeel hard vandaag!!! :( :( het is hier nu namelijk een beetje soort van regenseizoen en septemebr word dan wel weer heel warm. Maar als het niet regent is het rond de 30 graden, wel warm dus..

Kus Petra

  • 25 Augustus 2006 - 09:26

    Mariska:

    Hey!
    die hallen met die slaapkamers zijn echt groot, beetje jammer dat er maar zo weinig douches enzo zijn maar dat overleef je vast wel... Je moet je kamer snel ff opvrolijken met leuke posters ofzo net als op werkweek :P haha
    Nu alleen nog ff hopen dat het regenseizoen heel snel overgaat, want regen is ook zo hollands :P

    kus

    p.s ben nu echt benieuwd naar je fiets :D

  • 25 Augustus 2006 - 10:09

    Adri:

    Je moet de Aziaten voor je laten koken dan kun je er een afhaalkeuken van maken. hier is op het moment ook het regenseizoen begonnen al die 30 graden halen we ook alleen 15 's morgens en 15 's middags. De meiden zijn over het algemeen niet zo proper en ik kan dat weten als coach van een meidenvoetbalploeg. Groetjes en een fijn weekend. Je aller......

  • 25 Augustus 2006 - 18:47

    Rens:

    Hoi Peet waar hebben jullie eigenlijk douches voor nodig als het zo hard regent? Het is eigenlijk net kamperen maar je slaapt beter. Ik hoop dat het lukt met je ppc want dan kunnen we nog veel meer van je dagboek genieten. He veel plezier en ik blijf je volgen. Dikke kus van ons allemaal uit Almere.

  • 26 Augustus 2006 - 01:17

    Assieee:

    Heee Peetje! Ik hoe het even kort hoor.. ik ben lekker in Curaçao en heb vooral op het strand gelegen! Heb werk gevonden (duikschool natuurlijk weer..) en ga snel beginnen. Verder alles goed.. alleen een ontstoken voet (AU!), ben in de zee tegen een oud stuk scherp koraal gestoten en is nu hééééél dik geworden... Okey, wil die fiets nu écht zien en spreek je snel! Kus van je zus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 6123
Totaal aantal bezoekers 106682

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: