School en fotos - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu School en fotos - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

School en fotos

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hallooo Allemaal!!!!

Ik heb als het goed is een manier gevonden om fotos op de site te plaatsen maar dat kan ik pas uitproberen nadat ik dit bericht hebt getyped dus of ze staan er nu bij of het is me nog steeds niet gelukt.

Ik heb de fotos op de laptop gezet en dan degene die ik op de site wil plaatsen op me USB stick alleen ik was daar nog niet klaar mee en toen was de acu van de laptop leeg en moest ik hem dus opladen maar op de een of andere rare manier werkt de adapter die ik heb gekocht niet, want ik deed dus de stekker in het stopcontact en de laptop ging niet opladen dus ik blijf er maar ongeluk mee hebben en word er echt gigantisch moe van, dus heb het helemaal gehad met de laptop :(

School hier is echt superleuk, ik volg vijf vakken en ik vind ze allemaal leuk en interessant, dus heb wel goede keuze gemaakt wat betreft dat. En voor het vak Gaming and Casino Management gaan we op 30 september een casino avond organiseren hier op school en over een klein uurtje gaan we de teams verdelen voor het organiseren daarvan en ik wil heel graag in het organisatieteam zitten, dus dat is echt alles regelen en de hele locatie opzetten. Moet dan wel om 6.30 's ochtends beginnen en ben pas om 2 uur 's nacht klaar maar dat is wel het team en werk dat ik het leukste vind dus het maakt niet zoveel uit dat je dan heel lang op bent. Voor het vak Property Management, wat eigenlijk beter Housekeeping Management kan heten moeten we 12 uur in de Inn van de NAU werken, en dan moeten we dus hotel kamers schoonmaken en de was doen en al die dingen, want de leraar vind dat je eerst moet weten wat housekeeping precies inhoud voordat je een housekeeping department kan managen, ik vind dat wel logisch dus maakt me niet uit dat ik die 12 uur moet werken dan.

Deze zaterdag ga ik weer met school op een uitstapje, maar the mall, sunset crater vulcano, walnut canyon, en wupatki ruins. Dus daar heb ik wel heel veel zin in!!!

Ow ja ik las in een folder van het postkantoor hier dat de post sneller aankomt als je dus tussen mijn naam en PO Box de naam van de school zet, dat is dus Northern Arizona University.

Uuuhhmm... ik denk dat ik wel zo een beetje alles heb verteld dat ik wou vertellen. al ben ik vast weer eens dingen vergeten ondanks de lengte van me berichten elke keer :p ik ga nu proberen om de fotos van de Grand Canyon er bij te zetten en dan doe ik de volgende keer fotos van me kamer!!! die ik trouwens heb opgefleurd met een leuke poster en heel veel fotos!!!!

Dikke Kus Petra

• 31 Augustus 2006 - 17:41

Lenny:

Peet, wat een mooie foto's. Ik zit nu bij Silvija thuis ernaar te kijken en we zijn allebei jaloers! Wow! Heel leuk om je te zien ook op de foto. Echt super cool... Ik blijf je volgen hoor!

Kus,
    Lenny

• 02 September 2006 - 08:13

Adri:

Heel mooie foto's zo'n ruige bergen kennen we hier niet wel r4uig weer want het heeft hier in 4 weken tijd veel geregend. Bij jullie is het toch mooi weer ? Als je terug komt mag je hier bij ons de housekeeping doen . Groetjes je aller.... Adri

• 02 September 2006 - 11:56

Mariska:

Hey! echt super gaaf die foto's. Echt stoer, vooral die foto waar je zelf ook sta :D
    kus

• 02 September 2006 - 16:38

As:

Heey Peet! Naar je zin dus daar! Gelukkig! En je kan tussen alle college's door ook genoeg dingen doen zo te lezen! Met mij ook alles goed, vandaag een dagje vrij.. straks naar het strand. Morgen weer duiken... Tot snel weer! Kus