Fotos!!!!!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Fotos!!!!!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Fotos!!!!!!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

13 September 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

halloo!!!!!!!!

hier dan eindelijk de fotos van me kamer en van me uitstapje, ik kan er maar 10 fotos opzetten, echt veels te weinig :( dus ik zal deze week nog een tweede bericht plaatsen met nog meer fotos en dan zal ik er ook een van me fiets bij doen en van de nieuwe kamerindeling want ben dat vergeten te doen.... maar nu kunnen jullie tenminste een beetje de indruk krijgen hoe me kamer hier is!!

Ik heb het nog steeds heeeeeeel erg naar mijn zin hier, we kijken echt elke avond een film bij engels meisje die in appartement hier op campus woont, en aangezien zij zo een beetje de enige is met dvd speler en tv lopen we de deur plat!! :p we zijn eergisteten ook lid geworden van blockbuster dus kunnen we nog meer films huren!

Ik heb morgen me eerste test en donderdag me eerste verslag, en moet het verslag nog typen en het boek voor de test nog half doorlezen dus het schiet al op. Maar iedereen die mij een beetje kent weet dat ik altijd alles op tijd inlever en me toetsen haal, behalve als het om extreem saaie cijfer accounting dingen gaat...
Dus ja het gaat vast allemaal wel goed komen en de laptop doet het dus kan nu lekker op me kamer tikken met een muziekje erbij, ga deze week een telefoon halen/krijgen dus dan hoef ik niet meer over campus te hoppen om iedereen te zoeken voor eten maar kan ik gewoon bellen, eindelijk!!! :)

Het weer hier is nog steeds heel mooi, warm. Maar 's avonds koelt het wel af en we merken dat het wel al wat koeler begint te worden soms. Dus de winter komt eraan. Ja geloof het of niet maar er is zo waar winter in Flagstaff, ik maar denken dat ik naar een snikhete plek ging waar de winter zijn kop niet liet zien, en dan kom je hier krijg je te horen dat het hier sneeuwt, paradijs voor skiers is en het koud word!!! aaaaaahhhh maar ja das weer een perfecte reden om te gaan shoppen want heb maar drie truien mee....als ik naar huis ga moet ik denk ik maar een extra grote koffer kopen :p

We hadden zondag echt een extreme sortregenui hier echt niet normaal de straten liepen onder en er was ook onweer en wij gingen van het voetbalveld (we waren onze jongens aan het aanmoedigen!!!!) terug naar onze dorms en toen zagen we dat er iemand door de bliksem was getroffen. Waren allemaal best wel geschrokken want zoiets verwacht je niet aangezien die kans niet groot is. Ik heb er verder niks meer over gehoord maar denk niet dat die persoon het overleeft heeft. Dus was wel een wat mindere dag.

Maar ik heb zometeen een meeting voor me gaming en casino klas dus ga me bericht maar even afronden... Ik heb het dus gehaald tot het logistics team, dus ik ga op 30 september van half zeven 's ochtends tot 2 uur 's nachts werken op casino night. Ons team moet dan de hele avond managen en geld op halen en dat soort dingen.. want het is echt een serieuse casino avond met echt gokken!! dus word vast wel leuk.. Ik hou jullie op de hoogte van wat ik hier allemaal meemaak en stuur aan het eind van de week nog wat meer fotos!!!

Dikke Kus Petra

• 13 September 2006 - 00:53

As:

Heeey! Ben ik eindelijk 'es de eerste die een bericht plaatst!!!! De rest ligt zeker te slapen, hahahaa! Prima kamertje toch, leuke foto's ook! Ik heb verder niet zoveel nieuws.. ga vrijdag een dagje chillen op Klein Curaçao.. verder gewoon werken.. heb alleen al een tijdje last van m'n oor.. is niet zooo handig! Okeey, spreek je weer! Kus

• 13 September 2006 - 10:43

Lenny:

He Peet!

Leuk die foto's!!! Jullie kamer is wel groter dan wat wij hier hebben hoor! Jij hebt gewoon leefruimte, hier is het net..ach laat maar.. Hier is het ook gezellig! Jouw school is ook echt al meteen druk met toetsen enzo. Hier niet hoor. Ik heb nog steeds maar 3 lessen gehad, 2 Politieke en 1 keer Lets. De rest is nog steeds maar vaag. Echt wel vreemd, maar ik geniet maar van de "rust" die we hebben qua schoolwerk. Veel succes met je toets en je rapport, maar ik maak me inderdaad niet druk, want ik weet dat jij toch altijd alles haalt! Succes en we keep in touch!

Liefs,
    Lenny

• 13 September 2006 - 11:24

Ilonka:

Hey Peet!

Vet gaaf die foto's! Het ziet er wel echt indrukwekkend uit, die gangen in de dorms:o! Echt massawerk daar:p Je kamer ziet er wel mooi uit, goed geregeld(Y)!

Ik ben benieuwd naar je volgende foto's:)

Hier in Groningen gaat alles goed, maar het is wel heel druk:s En hier is t trouwens wel heel mooi weer;)

Liefs!

• 13 September 2006 - 14:31

Johan:

hee petra harstikke leuk al die fotos:P nog veel plezier daarzo met je school en alles
    groetjes johan

• 13 September 2006 - 18:50

Rens:

Ho Peet Knus kamertje daar maar gelukkig hoef je daar alleen te slapen. Je ziet wel een hoop dingen en gaat ook nog eens een casino runnen. Wauw lijkt me een vreselijk leuk avontuur. Hou ons op de hoogte.
    Groeten en kusjes uit Almere

• 13 September 2006 - 18:56

Mariska:

Hey petra

Leuk om weer foto's te zien. Je kamer is groter dan ik had gedacht en je muur is mooi versierd. schouderklopje...:P
    succes nog met de toets leren en het verslag maken :D

xx mariska

• 18 September 2006 - 19:40

Vincent En Rene:

Hey Petra,
    leuk om je verhalen te lezen op je site.. Ik zat al die tijd te wachten op een email wanneer je site in de lucht zou zijn maar ik loop alweer een aantal weken achter..oeps... maar ik heb je gevonden. Kom je ons nog een keer opzoeken hier in Mexico? Wij (Ik, Rene en MAriana) hebben het vaak erover, dus eigenlijk moet je wel ff komen :)
    groetjes Vinnie en Rene