LA deel 2 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu LA deel 2 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

LA deel 2

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Haloooo Allemaal!!

Hier dan mijn 2e deel van mijn LA trip...
Op maandag zijn Sheela en ik dus door Hollywood gaan lopen, heel veel sterren gezien op de walk of fame. De walk of fame is echt giga lang er zijn iets van 2700 sterren die daar een ster hebbben :s ik was van plan em helemaal te gaan lopen maar toen we in de taxi zaten zag ik dat er echt geen einde aan kwam dus tja we hebben het meest 'beroemde' stuk maar gelopen en dat was achteraf wel genoeg... heb anthony hopkins and johnny depp gevonden en dat was mijn main goal!! :D

De planning was om op maandag naar Disney Land te gaan maar omdat we best veel geld aan Six Flags kwijt waren en Disney weer een 100 dollar zou gaan kosten hadden we dus besloten om niet te gaan en LA tour te doen..nog steeds veel geld uitgegeven ondanks dat.

We hebben een tour met een dubbel dekker door Hollywood gedaan en ook een tour door het Chinese Theatre, was allemaal echt heel interessant en leuk!! We hebben nog een klein beetje geshopt want American Eagle had uitverkoop :p

Rond half zeven waren we klaar met chinese theatre tour en hadden we zo een beetje alles wel gezien en dachten we laten we de jongens eens bellen om te vragen of ze al terug in LA zijn, en nee dat waren ze niet ze hadden de toeristen route genomen dus ze hebben er vet lang over gedaan om van San Fran naar LA te komen...uit mijn ervaring werken routes die niet de main route zijn niet! dus tja sheela en ik dachten wat moeten we nou we hebben alles wel zo een beetje gezien werden beetje moe van walk of fame en terug naar het hostel was ook niet echt een optie.. dus wij maar een film gaan kijken..eentje die niet te lang duurde want de jongens zouden rond tien uur aankomen.. dus het werd de film the return met sarah michelle gellar...nou wisten we dat het een horror was maar ja we moesten toch wat. Dus wij het Chinese Theatre in om de film te kijken...is het dus een film met van die heerlijke schrikmomenten en spiegels met gezichten en al die shit, ben wel een keertje van me stoel gesprongen!! Toen de film voorbij was hebben we nog ff gauw wat gegeten, gingen we ook nog ff een schoenenwinkel in (ben weer een paar sneaker rijker :p) en gingen we met de taxi weer terug naar het Hostel waar Alex zijn auto nog in de garage stond.

Rond 11 uur zijn we uit LA vertrokken, hebben steeds afgewisseld met voorin zitten en wakker blijven en om 8 uur 's ochtends opende ik mijn oogjes en zag dat we weer thuis waren!!! en om 8 uur begon dus ook mijn spaanse les...heb ik dus gemist want ben als een blok in slaap gevallen aangezien mijn andere les pas om 4 uur was :)

Het weekend in LA was echt fantastisch!! Sheela en ik wouden helemaal niet weg.. ik heb wat fotos gekozen voor bij het bericht en was wel lastig kiezen want wil jullie natuurlijk alles laten zien!! maar dat is helaas niet mogelijk dus jullie moeten maar wachten op het moment dat ik weer terug ben en al mijn duizenden fotos heb geprint (dit weekend heeft mijn camera 300 keer geklikt en dat is nog zonder de fotos die sheela heeft gemaakt) dus jaaaa dat word wel een maandje werk denk!!

Tot me volgende bericht!!

Dikke Kus Petra

p.s. Lenny ik heb je kaart ontvangen echt super leuk!!! thnx!

  • 15 November 2006 - 18:30

    Mariska:

    Hey petra!

    Echt gave foto's. Cool dat je bij de walk of fame johnny depp en anthony hopkins heb gezien. Je heb de steen aan geraakt, waar hun hand en voetafdrukken in staan :D..... historisch moment :P

    liefs mariska

  • 15 November 2006 - 21:57

    Rens:

    Jij hebt daar een vreselijk slecht leven en maakt ook bijna niets mee he? Pff om jaloers op te worden Peet.
    He een gaaaaaafe tijd verder daar. Ik hoor wel weer van je. Groeten uit Almere.

  • 16 November 2006 - 15:20

    Johan:

    hee petra
    egt gave fotos van la ook ziet er egt gaaf uit en die zons ondergang ook wel :D
    nog maar een paaar maandjes dus geniet er maar volop van

    groetjes je kleinste btroertje:D

  • 22 November 2006 - 15:18

    Lenny:

    He Peet!

    Wat een mooie foto's weer. En wat vliegt de tijd toch om.. Vandaag over 5 weken sta ik alweer op NLse bodem.. en jij? Ook rond de kerst terug zeker? Geniet er nog maar van! Dat gaat je erg goed af, heb ik gelezen!

    Dikke kus,
    Lenny

  • 25 November 2006 - 08:37

    Krista:

    Ha die Petra, Zucht, jij hebt het al net zo slecht als Astrid. Fijn dat internet, blijven we lekker op de hoogte :-( Pure jaloezie hoor! Het is je van harte gegund. Veel plezier, geniet ervan enne leer je ondertussen ook nog wat :-)? Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 106505

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: