Cruisen door Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Cruisen door Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Cruisen door Flagstaff

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

24 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hallooo!!

Weer eventjes een kleine up-date. Ik heb een fiets gekocht!!!!! het is echt een mooie, en duits meisje heeft er ook een gekocht en wij hebben besloten dat de fietsen onze nieuwe baby's zijn, we vinden ze echt cool en zijn er supertrots op!! maar ja daarvoor ben ik ook NLer he..opgegroeid in een fietsland :p

Maar ja morgen komt dus me roommate, een Amerikaanse en ik hoop echt dat ze een tv meeneemt anders word ik gek. De weirdo die er alleen in de zomer zat heeft me wel een cd-speler/radio combi gegeven want zij gebruikte het niet meer dus ik kan tenminste wel me cds luisteren... :)
dus ondanks dat ze een beetje raar was is ze wel aardig..maar een heel semester zou ik er niet mee uithouden.

Ik wou ook nog ff zeggen dat ik jullie reacties heel leuk vind!!! thanks..

En lenny bedankt voor de tip, ik was ook wel al van plan om USA te gaan gebruiken :p maar jij in ieder geval heeeeeeel veel plezier in Letland ik zal je site bezoeken en ik mail nog wel voordat je vertrekt...

nou het is hier ondertussen al weer bedtijd, ik moet morgen vroeg op om de laptop naar mensen te brengen die er verstand van hebben want omdat het een oude is kan het internet er niet op want hij herkent het niet of zoiets dus ik hoop dat ze em kunnen fixen/up-daten... en ik heb trouwens een adapter/transformer/converter or whatever its called gevonden!!!! echt heeeel flagstaff doorgecruised op onze vet coole fietsen :) en eindelijk gevonden hadden ze er nog maar 1tje, dus we delen maar een beetje...

Nou tot spreekse!!

Dikke Kus Petra

  • 24 Augustus 2006 - 07:33

    Lenny:

    Goed bezig! Lekker aan het fietsen! Maak er maar snel foto\'s van, want ik ben natuurlijk weer ontzettend nieuwsgierig naar een fietsende Petra in Amerika! En hoe warm is het nou eigenlijk bij jullie? En wat voor huis heb je nou precies? Een kamer die je deelt, maar deel je ook een keuken een woonkamer? Of moet je buiten de deur eten halen en de hele dag op je bed zitten? Zie je, ik blijf maar doorrazen met nieuwsgierige vragen... Ik blijf je site lezen hoor, echt super gaaf!!!!!

    Dikke kus,
    Lenny

  • 24 Augustus 2006 - 08:26

    Johan:

    hee petra,

    heb je wel massel dat je een radio cd speler hebt gekregen :P

    en wat voor fiets is het dan? gewoon normale fiets, oma fiets?

    en ik zie al dat je al meer weet van de site want hij is helemaal veranderd (achtergrond .....)

    nja nog veel plezier daar dan en hopelijk komt het nog goed met de laptop
    groetjes en kusjes van ons

  • 24 Augustus 2006 - 08:27

    Johan:

    ow ja en ik wel nog wel een foto vand ei fiets zien he :D

  • 24 Augustus 2006 - 09:09

    Ilonka:

    Hey Petra!

    Tja, wordt een beetje afgezaagd, maar het klinkt allemaal echt supergaaf! En dat je een fiets hebt gekocht: goed bezig! Stay true to your roots:p!
    Heel veel succes met dat Amerikaanse meisje, ze zal heus wel meevallen:)

    Liefs!
    Il0

  • 24 Augustus 2006 - 10:05

    Adri:

    Ga je zoveel kilometers reizen en wat doe je je gaat fietsen dat kan hier ook. Ik lees dat je het goed naar je zin hebt dat is mooi. Het beste met je laptop en tot schrijfs.
    je allerliefste oompje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 106469

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: