My Birthday Story! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu My Birthday Story! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

My Birthday Story!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

03 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

heelloooooooooo!!!

Hier dan eindelijk weer een berichtje uit het verre Amerika!! Me vejaardag was echt suuupeeerrrr...heb overdag niet echt heel veel gedaan maar de avond was leuk. Ik heb best nog wat cadeaus gekregen hier volgt een opsomming: James Dean postcards (groot formaat dus kan ze inlijsten :) ), 2 kettingen, een NAU t-shirt, een superleuk truitje, een vest, een geurkaars, snoep, aapje (knuffel), Ijoor (van winnie de pooh!!!) een fotolijstje, en het ultieme cadeau.. een speen!!! :p hahaa dat was een grap van Alex en Christian, ze hadden geen tijd meer om naar the mall te gaan want iedereen was druk met casino nite, en dus kreeg ik de speen als grapje omdat ik zo een beetje de baby in de groep ben. maar ik krijg me echte cadeau deze week.. en ik heb ook superveel kaarten gekregen die ik allemaal heb opgehangen aan de muur!! alleen de muur is beetje vaag dus ze komen steeds naar beneden vallen, heb nu denk ik al kilometers plakband aan elke kaart zitten :p

School gaat voor de rest goed, heb voor me spaanse test alleen een D gehaald, want was de dag na me verjaardag en het weekend waren we naar Phoenix geweest dus tja ik had niet echt veel geleerd, maar kan het nog wel ophalen gelukkig!! Ik had voor me leadership class een A+ voor me verslag, het verslag wat ik 20 minuten voor de deadline klaar had, maar heb er dus wel het hoogste cijfer mogelijk voor gehaald :D :D

Casino avond was wel leuk, wel superdruk... ik ben die morgen dus om 6 uur 's ochtends opgestaan om samen met de jongens en de leraar alle tafels etc. klaar te zetten en ik had die nacht maar drie uur geslapen dus was wel moe. We waren om half twee 's nachts eindelijk klaar met alles en toen ging ik nog ff naar een vriend toe wat drinken alleen toen zijn we echt heel lang opgebleven en toen om 6 uur 's ochtends zijn we naar java.com gegaan, dat is hier een plek waar je bagels, muffins, coffee en al die digen kan halen en om 7 uur lag ik dan eindelijk in me bed. Dus tja ws toen al iets langer dan een dag wakker en aangezien ik die nacht ervoor maar drie uur slaap had was ik echt totaal uitgeput...haha maar heb wel lol gehad dus die slaap haal ik dan wel weer in, lag gisteravond al om half tien in bed en dat is voor mij echt een uitzondering, maar ben nu dan wel weer uitgerust!!! :)
Met het klaar zetten van de casino nite was er echt iets grappigs gebeurd, ik ben namelijk het enigste meisje in het team en tja mannen denken dan dat je geen kracht hebt..maar dat hadden ze ff fout :P want Dr. Vallen moest hulp hebben met het verplaatsen van de craps table die wel zwaar was en toen een NL'se jongen hielp hem maar kon de tafel niet optillen dus Dr. Vallen zegt ik heb een sterk persoon nodig. Ik stond ernaast dus dacht ik help wel, zie je de jongens al kijken van..hij zei iemand sterk.. maar ik tilde die tafel dus zo op en toen lachte de jongens de NL'se jongen uit. (maar niet op een gemene manier) maar was dus wel ff grappig!!! :p Ondanks dat het heel vermoeiend was hebben we die avond wel lol gehad, maar ben wel blij dat het erop zit hoor!!

Nou ik zal vast wel dingen vergeten zijn te vertellen maar dat komt dan in me volgende verhaaltje wel... de fotos houden jullie nog tegoed want die staan bij Sheela op de laptop dus ik moet ze nog ff op cd zetten en dan op mijn laptop en dan op USB en weet niet wanneer ik dat ga doen... maar jullie zien ze wel verschijnen..

cya!

Dikke Kus Petra

• 03 Oktober 2006 - 07:51

Marjolein:

Nou, gelukkig maar dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Zo te horen vermaak jij je nog prima, en ken je al aardig wat mensen! Laat maar zien, die foto's! Dikke X

• 03 Oktober 2006 - 10:57

Cleo:

Mooi om te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad en je jezelf nog steeds vermaakt daar! En ik ben wel heel benieuwd naar de foto's!!

• 03 Oktober 2006 - 11:05

Lenny:

He Peet,

Thanks voor je kaartje!!! Ik weet niet hoeland hij erover gedaan heeft, want Silvija was 2 weken weg, dus ik kreeg hem zondag. Waarschijnlijk duurt het wel een week, want er zat geen priority sticker op. En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ben blij dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat je de casino night hebt overleefd. Wij hebben zondag een thunderstorm gehad, zeg maar keihard onweer voor zo'n 3 uur of meer met keiharde regen... en nu heeft de hele dorms geen internet meer! Het kan zelfs wel een week duren voor we het weer hebben! Boehoe! Gelukkig hebben we op school ook computers! Nou meis, ik ga zo eens naar mijn favoriete les: political economy... joepie.. Jij heeeeeel veel succes met school en alles wat je daar allemaal aan het doen bent!

Dikke kus,
    Lenny

• 03 Oktober 2006 - 21:00

Leo:

hee, wel beter dat je een mooie verjaardag gehad hebt, en natuurlijk dat je veel vrienden hebt (( de kaartjess)) zo te horen verveel jij je daar niet, tot snel en foto ze..

*Kusje*