Road Trips next week and this weekend!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Road Trips next week and this weekend!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Road Trips next week and this weekend!!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

05 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

heelloooooooooo!!!!

ik heb nog nooit zo snel me site upgedated maar ik heb leuk nieuws!!

we gaan morgenavond naar San Francisco!!!!! we gaan met 8 personen met de auto, het is 12 uur rijden en we gaan rond half tien 's avonds rijden komen we dus vrijdagochtend aan, hebben we vrijdag en zaterdag de hele dag en dan zondag een halve dag, want moeten dan weer terugrijden!! veel mensen hier zeggen dat het gekkenwerk is maar het vliegtuig is veel duurder en met de auto is ook best leuk, heeft wat meer het Road Trip gevoel en we hebben er allemaal echt heeeeeel veeeeel zin in!!! :D :D

Dan als we terugkomen ga ik maandag weer naar de les en dan op dinsdag vertrekken we naar Las Vegas voor de fieldtrip van casino class, en daar komen we vrijdag begin van de avond weer van terug met de greyhound bus. dan gaan we direct met de auto naar Phoenix waar we naar een concert van de Foofighters gaan op zaterdag. en dan na het concert gaan we weer terug naar Flagstaff om dan vervolgens na dat weekend weer aan een normal lesweek te gaan beginnen. hahaha gaat denk ik wel allemaal heel erg leuk worden.

Maar dat wou k dus ff meededelen aan iedereen, ik moet over een kwartier beginnen met me 1 uur turndown shift van housekeeping, blegh... en dan moet ik vanavond de hele avond aan me huiswerk zitten want heb daar de aankomende week dus geen tijd voor.... zucht wat is het leven soms toch zwaar.. maaaaaaaaarr we gaan naar San Francisco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wwwwiieeeuuhhh!!! en waarschijnlijk gaan we met Halloween naar LA, ow er staan nog wel wat road trips op de planning hoor!!

Maar ik zal uitgebreid verslag doen van alle road trips dus jullie lezen het allemaal nog wel!!

Dikke Kus Petra

• 05 Oktober 2006 - 04:59

Cleo:

Klinkt goed! Zal wel zwaar worden, maar vast ook wel heel gezellig. Veel plezier!!

• 05 Oktober 2006 - 09:52

Suus:

ben nu toch wel n beetje jaloers..zit hier op school alleen maar aan project te werken..dan heb jij t wel beter voor mekaar ;)..naja..veel plezier dan maar!!
    kus

• 05 Oktober 2006 - 12:39

Marjolein:

Leuk!!!! Goed zo, zo veel mogelijk leuke dingen doen nu je er toch zit....geld kost het toch wel. Kan je misschien gelijk leuk idee opdoe voor een stage plek! Nou, heel veelplezier, en toch nog maar 's een keer wat foto's uploaden he?!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 06 Oktober 2006 - 18:50

Mariska:

Hey! Echt leuk dat je allemaal van die road trips gaat maken. Veel plezier en ik lees je reisverslagen wel weer:P
    kus

• 08 Oktober 2006 - 00:25

Astrid:

Coooooooooooool!!!! Waar blijven de foto's?? Die mis ik... bedankt trouwens nog voor je kaartje! XXXXXX