"When you're going to San Francisco....lalalala" - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu "When you're going to San Francisco....lalalala" - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

"When you're going to San Francisco....lalalala"

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

10 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

heeeellooooooooooooooooo!!!!!

San Francisco was amazing!!!! I loved it!!!
Het was er echt zooo gaaf, het is er echt groot en die steile heuvels zijn gewoon te gek voor woorden... ik heb zoveel lol gehad afgelopen weekend en het was fijn om in een grote stad te zijn!!

We vertrokken vanuit Flagstaff rond tien uur 's avonds en we hadden vier jongens die steeds wisselden met rijden en elke 2 uur stopten we om ff te strekken... het is allemaal echt heel goed gegaan en rond 11 uur 's ochtends zijn we aangekomen in San Francisco. Daar zijn we meteen naar het youthhostel gereden en we konden nog niet inchecken dus zijn we de stad in gegaan. we wouden al meteen naar Alcatraz Island (de gevangenis) maar alles was al volgeboekt dus zijn we op zondag gegaan. We hebben over de pier gelopen en naar de stinkende zeehonden gekeken en naar shopping mall geweest, die echt giggaaaaaaaaa grooooooot was echt ongelooflijk dat een Mall zo groot kan zijn. We zijn er zo een beetje verdwaald want we waren opgesplitst en hadden afgesproken bij de Abercrombie & Fitch winkel maar bleken er dus twee te zijn, stond ieder groepje bij een andere locatie...haha

Toen we in SF aankwamen was het er echt zooooo koud niet te geloven en in SF was er een H&M!!!! was echt blij die winkel te zien :p en toen heb ik dus een winterjas gekocht want heb er hier in Flagstaff ook wel een nodig... maar zaterdag en zondag was het echt heeeel warm dus heb de jas toen niet nodig gehad. Toen we aankwamen zijn we natuurlijk meteen naar de Golden Gate Bridge gegaan, was echt heel leuk om daar te staan want steeds als ik het in een film of serie zag dacht ik ooit zal ik daar naatoe gaan en ik was er gewoon afgelopen weekend!!! :D :D

Op zaterdag zijn we eerst door SF gaan lopen en met de tram door SF heen gereden was echt zooo leuk!! en toen in de middag zijn we naar de Red Bull Air Fly Race (of zoiets) gegaan en toen zijn we halverwege die show opgesplits want wij wouden naar een museum en door de stad lopen en de andere vier wouden bij de race blijven. We waren dus met acht mensen; 1 duitser, 4 NL's en 3 engelsen. Ik ben met NLer en twee engelsen naar het Science Museum geweest en was echt heel leuk en Ijze (NLse jongen) en ik wouden echt super graag het Full House huis zien dus wij zijn daar heengegaan en gingen echt helemaal uit ons dak, stonden de andere twee daar echt zo van jaaaa jullie zijn gek. Maar het was al begin van de avond dat we daar waren en toen we dus het park daar inliepen en ons omdraaiden zagen we echt een prachtige skyline van SF met de volle maan erboven het was echt prachtig!!!maar onze cameras wouden dat mooie moment niet vastleggen want het was al te donker en nachtflits hielp ook niet... dus tja we hebben het maar goed in ons geheugen gegrift!!

Op zondag zijn we dus naar Alcatraz gegaan en was ook echt heel leuk, zijn we in een gevangenis dus wij fotos maken van ons in de cel, basically hebben we dus flink de toerist uitgehangen in SF!!!!

Op zondag zijn we rond 2.30 's middags weer terug gegaan naar Flagstaff en daar kwamen we om 3 uur 's nachts aan. ik wou in de auto me spaanse huiswerk gaan doen en toen kwam ik erachter dat dat nog in me kamer lag en dat heb ik dus om 4 uur 's nachts gedaan en toen om half vijf lag ik in bed ben ik om half acht weer opgestaan voor de spaanse les en na spaans weer meteen me bed in gedoken. was dus allemaal wel heeeeeel vermoeiend en met 8 personen in een mini van is ook niet echt comfortabel slapen dus iedereen was elkaars kussen..was ook niet echt handig maar beter dan allemaal proberen recht op te zitten/hangen en dan te slapen dus zijn maar als domino stenen tegen elkaar aan gaan liggen.

Nou ik denk dat dit het wel zo een beetje was. Ik heb echt een geweldige tijd in SF gehad en zou jullie er nog veeeeeel meeeeeer over kunnen vertellen maar ja sommige verhalen zijn alleen grappig als je ze zelf heb meegemaakt. Ik zal wat fotos bijvoegen helaas kan ik er maar tien bijdoen en ik heb meer dan 300 fotos gemaakt dus ja dat is lastig kiezen... Morgen LAs Vegas!! dus weer een drukke week voor de boek.. tot me volgende bericht dan maar !!!

Dikke Kus Petra

  • 10 Oktober 2006 - 06:50

    Suus:

    hey!!
    en dan eindelijk ben ik een keer de eerste die een berichtje plaats!! haha. maar klinkt leuk allemaal, ook leuke foto's!! veel plezier in las vegas v/d week!!
    kus

  • 10 Oktober 2006 - 09:42

    Lenny:

    He Petra,

    Jij hebt wel effe een fantastisch weekend achter de rug, dat lees ik zo maar hier. Jemig, wat gaaf allemaal zeg... en nu weer Las Vegas.. Zit ik hier, in Europa.. Maar het sneeuwt hier nog niet, dus dat is wel fijn. Ik ben nog niet klaar voor -30!!! Heel veel plezier deze week en tot mails!

    Dikke kus,
    Lenny

  • 10 Oktober 2006 - 15:42

    Marjolein:

    Hoi Peee!
    Nou, klinkt helemaal fantastisch, ziet er op de foto's ook uit als een leuke stad! Maar.... hoe zo geen foto kunnen maken zonder flits?! gewoon op muurtje zetten of zo en lange sluitertijd kiezen (kan toch wel?) van 15 seconden of zo, als dat er niet op zit, dan zoeken naar een 'b- stand'(bulb), kan je zo lange sluitertijd kiezen als je wil.....moet er iets op staan! Tip voor de volgende keer dan maar. Las Vegas? Veel plezier!!!! xx

  • 10 Oktober 2006 - 18:22

    Mariska:

    Ha petra!

    Echt super gaaf dat je in SF bent geweest. Coole foto's ook!! Zo te horen vermaak je je wel :P en dan deze week ook weer naar Las Vegas.... Veel plezier daar!!
    Liefs mariska

  • 12 Oktober 2006 - 16:10

    Johan:

    leuk daarzo in san fransisco ook mooie fotos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 106514

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: