Last week: packing, studying, goodbyes, tears..... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Last week: packing, studying, goodbyes, tears..... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Last week: packing, studying, goodbyes, tears.....

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 December 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

hellloooooo!!

Helaas de laatste week is al weer bijna op de helft :( heb er al drie finals op zitten en nog twee te gaan..en in NL moet je twee weken wachten op de cijfers, hier maar twee dagen dus voordat ik aan mijn rondreis ga beginnen weet ik me cijfers tenminste al....denk dat ik het allemaal wel gehaald heb maar is nog ff afwachten..

Na thanksgiving was er natuurlijk sinterklaas, en wij NLers konden die traditie niet aan ons huisje voorbij laten gaan dus wij met alle NLers cadeaus gekocht en dan dobbel spelletje spelen om over de cadeaus te gaan vechten, op een gegeven moment wou iedereen 1 specifiek cadeau hebben omdat het groot was en leuk pakpapier had maar niemand ook maar een idee wat er in zat...haha echt super veel lol gehad!! en dankzij pakketje voor NLse jongen hadden we pepernoten in overvloed!!!!

Heb afgelopen weekend mijn backpack al ingepakt en moet nu dus de rest in een koffer gaan proppen, denk steeds oh dat past makkelijk maar me kleren passen wel het is meer de andere dingen die mee terug moeten die niet gaan passen; schoenen, souvenirs en herrineringen...

Sheela en ik hebben voor elkaar een afscheidscadeau gemaakt en we hebben het al aan elkaar gegeven... ik heb voor haar een memories photo album volgestopt met allemaal fotos en herrineringen erbij geschreven en dat soort dingen en zij heeft voor mij een collage gemaakt van de afgelopen vier maanden met iedereen erop en friendship quotes..ik echt zo van aaaaww toen ik het kreeg, toen "ik ga niet huilen hoor" toen "ow dat was daar en ow wat een leuke quote" en toen ging ik een quote voorlezen..kwam niet verder dan drie woorden toen de waterval begon te stromen....was dus allemaal wel wat verdrietig maar we zijn er door heengekomen!! :)

Omdat finals, goodbyes en packing niet samen gaan liep ik een beetje achter met leren..want vrijdag was er een afscheidsfeest, zaterdag begon ik met leren en ben uiteindelijk met Mike naar Snowbowl geweest...soort kleine mountain waar je een supermooi uitzicht over Flag hebt. Dus ik vet in de stress want had nog wel aardig wat blz. te lezen en Spaans was ook niet al te weinig..dus daar kwam het moment dan: niet slapen. ik heb de hele nacht in de Lobby van Tinsley gezeten om te leren, heb zelfs koffie gedronken en mensen die mij kennen weten dat ik dat super ranzig vind!! maar koffie, cola en veel suiker heeft me die nacht wakker gehouden.. alleen ben toen tijdens de Spaanse toets in slaap gevallen :s haha Maar gisteravond ben ik dan om 9.30 eindelijk gaan slapen en ben nu weer fris en fruitig!! ga zometeen me TAKE HOME EXAM!!! van leadership uitprinten, ja je leest het goed een take home exam...niet al te moeilijk dus :)

Nou voordat ik vertrek op mijn avontuur door Amerika zal ik nog ff een berichtje en maybe wat fotos achterlaten hier en dan horen jullie weer van me vanuit: San Diego, Miami, Washington, Philidelphia, Boston and als klap op de vuurpijl NEW YORK!!! ik beloof dat ik niet zal falen als de NLse op hol geslagen toerist in America!!! :D :D

Dikke Kus Petra

  • 12 December 2006 - 21:36

    Lenny:

    He Peet!

    Jemig, je vertrekt al bijna. Spannend he!? Ik heb hier ook al mijn eerste afscheid gehad; de klas van Engels. Maar over 2 weken komt pas het echte werk.. Ik hoop dat het bij jou mee gaat vallen en dat je alle tentamens gehaald hebt! Zou wel een lekker gevoel zijn, voordat je gaat vertrekken! Probeer nog van alles te genieten, en ik blijf lezen!

    Liefs,
    Lenny

  • 12 December 2006 - 21:37

    Ilonka:

    hey petra!

    echt jammer dat je alweer weg moet uit Flag! maar die rondreis die je gaat maken klinkt natuurlyk ook supermooi! Wanneer kom je weer terug naar NL eigenlyk?

    Nja, have fun nog daar! Maar dat zal wel lukken:)

    liefs!

  • 12 December 2006 - 21:53

    Adri:

    Nou het zit er alweer op met je studie maar nu komt die mooie rondreis heel veel plezier en groetjes van je allerliefste oompje en tante Hetty ps. ook hele fijne feestdagen en een zaaaaaalig uiteinde.

  • 12 December 2006 - 22:03

    Astrid:

    Heeeey! Heel veel plezier met je rondreis, maak maar lekker veel foto's.. en succes met de laatste tentamens.. X

  • 13 December 2006 - 06:59

    Kees:

    He zusje.. Veel plezier de laatste dagen in Flag.. en idd dan de rondreis maak maar veel foto's (zal geen probleem zijn!) en dan zien we ze thuis.. doe voorzichtig! kussie je broer..

  • 13 December 2006 - 08:29

    Heeeeey!!:

    idd..jij koffie?? dat moet echt een noodgeval zijn geweest..haha. maar je zal vast wel alles gehaald hebben. veel plezier dan nog met je roadtrip!! en zie je snel weer..aangezien de tijd toch zo voorbij vliegt.
    kuzzzzzzzz

  • 13 December 2006 - 08:33

    Suus:

    o...bovenstaande bericht is van mij..ben zo snugger om mn naam er niet bij te zetten :s...ach ja..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 106502

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: