Grand Canyon!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Grand Canyon!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Grand Canyon!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

28 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Heeeyyy!!!

Ik ben gisteren naar de Grand Canyon geweest en het was er echt ongelooflijk mooi!!!!!!!!!!! het is echt zo gigantisch groot en het is gewoon niet te beseffen dat het echt is, echt onwerkelijk! Ik heb echt heeel veeel fotos gemaakt maar omdat ik nog steeds geen eigen internet heb kan ik nog steeds geen fotos op de site zetten :( ik baal daar echt van dus helaas houden jullie alle fotos nog tegoed....

Ik heb bij de Grand Canyon een boek van National Geographic gekocht waarin natuurlijke hele mooie fotos staan en ook verhalen over de eerste mensen die er hebben geleefd en beetje de geschiedenis en zo en die ontdekkingsmensen die over de rivier daar gingen met een boot... dus dat vond ik wel interessant!! Voordat we naar de verschillende view points gingen hebben we in het Imax theater de film over the hidden secrets of the Grand Canyon gezien, en dat filmen ze dan op een manier dat je heel hard over het water roetsjt en zo of dat je plots recht naar beneden gaat, soort van helikopter vlucht en werd er best wel duizelig van :p haha hebben er wel veel lol gehad en ook een aantal vet coole gekke fotos gemaakt, waarop het lijkt alsof we over de Grand canyon vliegen :p nou niet gaan denken dat ik gevaarlijk heb gedaan want ik heb heel voorzichtig gedaan aangezien de Grand Canyon me niet zo een leuke sterfplaats leek, ook al is het er nog zo mooi!!!

Me kamergenoot is trouwens een eerstejaars, die worden normaal in aparte hallen geplaatst maar die zaten al vol, ze is net 18 en het enige wat ze geweldig vind is dronken worden. dus ik zag de bui al hangen...gisteravond was ik bij wat vrienden gezellig kaarten en kletsen en ik ging rond 2 uur snachts naar me kamer waar ik me kamergenoot als een propje op de grond zag slapen en een vriend van haar in haar bed, ik ging naar de wc waar het een grote kotsplek was geworden en ik hoorde van jongen waar ze was geweest dat ze had overgegeven, dus ik weer terug naar me kamer en toen ik me tanden had gepoetst hoorde ik haar opeens zeggen, oh I dont know dus ik dacht echt SHIT niet gaan kotsen maar dat deed ze dus wel dus ik heb gelukkig op tijd haar kop in de afvalbak kunnen stoppen, en toen ik eindelijk in bed lag kwam haar vriend uit het bed in ging hij ff lekker in de wasbak gaan kotsen... echt zoooooooooo ranzig ik heb echt een klote nacht gehad aangezien het stonk en die jongen gigantisch hard snurkte, en ik kon nergens anders heen... en dit heeft ze dus gedaan op de 2e nacht dat ze mijn kamergenoot is. echt als je vanavond weer gaat drinken gaat ze op de hal en gaat de deur op slot...dan was zelfs dat rare meisje van de zomer nog beter....

Vandaag zijn we downtown gegaan en dat was echt heel gezellig.. we gingen nog ff wat leuks doen voordat morgen school begint.

Maar ik zal proberen me internet zo snel mogelijk op te lossen zodat ik eindelijk fotos kan laten zien!!!!!

Tot me volgende bericht dan maar!!

Kus Petra

  • 28 Augustus 2006 - 10:43

    Marjolein:

    uhhh....gezellig met je nieuwe roommate!Je laat 't er toch wel zelf opruimen he? KLinkt tof die Grand Canyon. Hoe ver is dat nou eigenlijk rijden van jullie stadje? Succes met school vandaag!X Ps, zou er nog even over nadenken of je met haar wel een stapelbed wil maken, hangt 't zometeen in je nek ipv wasbak.... ;)

  • 28 Augustus 2006 - 11:05

    Papa, Mama En Johan:

    HALLOO PETRAA!!

    Van papa en mama moest ik zeggen :D ; dat ze eerst een paar keer goed dronken moest worden en dat ze het dan van zelf wel afleerd!want met een kater in de klas zitten is ook niks!! :D

    Maar kan je die foto\'s dan niet in de bibliotheek erop zetten? :O

    Wij willen natuurlijk allemaal de GRAND CANYON wel zien hé!!! :D lijkt ons ook wel een mooi gebied om eens te zien! :D
    dus bewaar de foto\'s goed op je camara of op een cd ofzo :D want we willen niks missen! :D

    Mja hier gaat alles nog wel goed, en ik (johan) moet morgen ook weer naar school! (^_^)(*_*)

    maar ik stop nu maar even met typen :D anders word die brief ook een beetje lang :D

    dus nog veel plezier op school en alles en met je kamergenoot :D;)!
    dikke kus en groetjes van ons!




  • 28 Augustus 2006 - 14:33

    Lenny:

    Jemig Peet, wat een DOOS!!! Heb jij weer! Maar wel super cool dat je naar de Grand Canyon bent geweest. Ik heb zaterdag mijn afscheidsfeestje gehad en ik ga morgen vroeg vliegen... Ik ben nu toch wel heel erg zenuwachtig. Ik vind het wel super leuk dat je je site zo goed bij houdt, nu heb ik tenminste niet het idee dat we zo ver van elkaar zijn! Internet is echt relaxed!!! Hou je taai en geniet van alles! Tot snel!

    Dikke kus,
    Lenny

  • 28 Augustus 2006 - 15:25

    Kees:

    he peetje.. Je maakt in iedergeval genoeg mee!!! lijkt me ook wel wat Grand Canyon.. wie weet kom ik volgend jaar een weekje kijken.. hier gaat alles ze gangetje iedereen weer druk met school of aan het werk.. met de laptop komt het wel goed denk alleen nie dat het met windows versie temaken heeft is de internetkaart die erin zit!! we horen het..

    veel plezier dikke kus.. big brother

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 106466

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: