San Diego and Miami!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu San Diego and Miami!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

San Diego and Miami!!

Door: Petra

21 December 2006 | Verenigde Staten, Miami

wwwoooohoooooooo ich bin happy!!!
Because: IK HEB EEN STAGE IN IERLAND!!!! :D :D :D :D

Ik begin 22 januari maar ga er op 20 januari al heen, en ga daar in een appartement met 2 franse meiden wonen voor 50 euro per week. Ben er echt super blij mee. Maar ben dus maar vier dagen in NL, maar overleef ik vast wel :p

Afgelopen zondag zijn Sheela en ik aangekomen in San Diego met het vliegtuig, de bagage was eigenlijk wel te zwaar maar omdat we op de curve hebben ingecheckt hebben ze het niet gewogen :D vet veel geluk mee gehad dus!

Aangekomen zijn we naar het hostel gegaan even naar the beach gelopen en toen zijn Marcia (NL), Masato (Japan), en Valentine(Zwitserland) ons bijgevoegd want die reizen met zijn drieen door de states. Zijn downtown gegaan en hebben pizza op de kamer gegeten. Echt een heel goed en leuk hostel.

Maandag zijn we naar the San Diego Zoo geweest, echt heel leuk en door Balboa Park heen gelopen wat heel gaaf is, we hebben lekker veel gekke fotos gemaakt want daar ben ik inmiddels een ster in geworden en met Marcia aan mijn zijde is het nog makkelijker, want zij is mijn partner in crime als het om gekke/leuke fotos aankomt!'s avond zijn Mario en twee vrienden van hun bijgevoegd in het hostel.

Dinsdag zijn Marica, Masato en ik met zijn drieeen op pad gegaan en zijn valentine en sheela gaan whalewatching. Wij zijn eerst naar Old Town gegaan een oud western stadje en toen naar La Jolla de rijke stinkerd buurt waar het heel mooi en leuk was want was aan zee en er waren zeehonden :) toen naar La coronado hotel wat een vet duur hotel aan zee is, daar rondgelopen, zonsondergang gezien en vanaf het strand konden we Mexico zien!!! :) Toen via downtown naar Seashore village gegaan en toen we daar klaar waren naar het hostel om een cheape pasta maaltijd te eten en een vroege avond te hebben. Alex en zijn broer kwamen ook nog even langs, want die zijn ook aan het rondreizen, was dus een grote reunie!

Woensdag was het dan tijd om afscheid van iedereen te nemen want het was tijd om onze reis met zijn tweeen voort te zetten. Bij het vliegveld aangekomen bleek dat alle vluchten naar Denver waren gecancelled vanwege sneeuwstorm, en guess what, onze vlucht naar Miami had een overstap in Denver. Toch maar in de rij gaan staan, onze koffers gewogen, was veels te zwaar dus hebben in de rij alles verplaatst and zo het juiste gewicht gekregen. Waren we aan de beurt bleek dat we bij de verkeerde airline stonden: united and moesten bij us airways zijn. Daar zo snel als het ging heen gerend en bagage inchecken en hun een nieuwe vlucht naar Miami geboekt, via Las Vegas, de plek die we hoopten NOOIT meer te zien, moesten daar iets van 8 uur wachten dus hebben een goedkoop motel naast vliegveld genomen om te gaan slapen. Van Las Vegas naar Miami hebben we eerte klas gevlogen dus dat was wel beter :D :D eindelijk hier aangekomen meteen naar het hostel, was 8 uur 's ochtends, eventjes geslapen, gedouched en toen downtonw gegaan.

Hebben een boat tour langs Miami gedaan en was echt supergaaf uitzicht, een beetje rondgelopen en weer terug naar het hostel voor internet and noodles...:D tot nu toe nog steeds heel erg naar mijn zin en morgen laatste dag in Miami, gaan we naar Key West toe en dan overmorgen op naar Washington DC!! ik hou jullie op de hoogte!!

Dikke Kus Petra

• 22 December 2006 - 14:42

Mariska:

Hey
    Het klinkt echt allemaal super.. Ook leuk dat je nu een stage plek in ierland heb gevonden, hoef je daar niet meer over te denken.:P
    Hele fijne feestdagen!! :D
    kuss

• 22 December 2006 - 17:10

Astrid:

Heeey Peetje! Klinkt supercool allemaal!!! en je gaat ook nog naar Ierland, gefeliciteerd!!! Veel plezier nog op je tour en alvast merry christmas and a happy 2007!!! Kus