See you later Holland, Hello World! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu See you later Holland, Hello World! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

See you later Holland, Hello World!

Blijf op de hoogte en volg Petra

30 Juli 2013 | Nederland, Utrecht

Hi!

Morgen is het eindelijk zover en ga ik weer op reis!

Na de afgelopen maanden druk bezig te zijn geweest met de voorbereidingen en het inpakken van al mijn spullen heb ik nu nog 1 dag te gaan in Nederland, dus dat is nog heel gauw echt alle laatste dingen regelen en kopen en dan kan mijn trouwe backpack weer ingepakt worden!

Morgenochtend 31 juli vlieg ik via Londen naar Moskou en vanuit daar gaat de grote reis beginnen. Ik kijk er ontzettend naar uit en zal jullie allemaal weer op de hoogte houden via mijn blog :) En ik vind het natuurlijk ook heel leuk om regelmatig van jullie foto's of updates via email te ontvangen, zodat ik ook op de hoogte blijf van het leven hier in Nederland!


Enkele van jullie zie ik morgen nog op Schiphol, en voor de rest: tot Skypes/emails/sms


En verder:

-Mijn Nederlandse nummer werkt nog tot 10 augustus en daarna zal ik lokale simkaarten gaan aanschaffen
-Voor degenen die op Skype zitten en mij nog niet als contactpersoon hebben maar dat wel zouden willen, ik ben te vinden onder gebruikersnaam petraderijk
-Ga ik Nederland en iedereen hier toch wel missen!

Liefs,
Petra

  • 30 Juli 2013 - 10:15

    Carla:

    Ha Petra!!! Heel spannend! Heel veel plezier en houd ons op de hoogte :D
    Je gaat vast enorm genieten! Veel liefs xxx

  • 30 Juli 2013 - 10:17

    Marja:

    Hallo Petra,

    Wij wensen je een super reis,we gaan je volgen !
    Reuze benieuwd hoe je reis gaat verlopen.
    Morgen een goede vlucht en heel veel plezier!!!
    Lieve groet van Henk en Marja.

  • 30 Juli 2013 - 10:50

    Daniels:

    Hey world traveler!

    Enjoy your time and have fun at your first stop in Moskou!

    Keep us all posted!!

    Cheers,

    Daniels !

  • 30 Juli 2013 - 11:14

    Dicky:

    Hoi Petra!

    Heel veel plezier met je grote wereldreis en ga ervan genieten!
    Ik ga je zeker volgen via deze site.
    Goede vlucht morgen en laat gauw weer weten hoe het met je gaat!

    Liefs
    Dicky

  • 30 Juli 2013 - 14:21

    Nitza:

    Hee meid,

    geniet er van! een hele fijne en goede vlucht gewenst en keep us all posted! xxx

  • 30 Juli 2013 - 16:05

    Assie:

    Peetje! Ik ga je verhalen uiteraard weer trouw volgen!
    Hopelijk is alles gelukt en kan je met een relaxed gevoel vertrekken - geniet van elke dag en spreek je straks nog wel even op skype! XXX

  • 30 Juli 2013 - 17:09

    Marjolein:

    Hi lief groot klein zusje!!
    Alvast een prachtig avontuur gewensd, morgen komen Fretje en ik je uitzwaaien :)
    Kuss
    Jeroen & Marjolein

  • 30 Juli 2013 - 21:02

    Nicole:

    Hey Petra,

    Ik wens je een hele fijne reis toe en geniet ervan he!!

    xxx

  • 01 Augustus 2013 - 00:15

    Jacqueline:

    Sweety pie!
    Ik verheug me al enorm op alle verhalen en foto's die je hier gaat posten!!
    Voor nu... wil ik je alleen nog even dit meegeven: Bring It On!! :D
    xxxxx big hug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 106688

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: