I am still alive! - Reisverslag uit Ballycanew, Ierland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu I am still alive! - Reisverslag uit Ballycanew, Ierland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

I am still alive!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

29 Januari 2007 | Ierland, Ballycanew

hello allemaal!!

Ja ik ga maar weer op dezelfde site met ander achtergrondje verder..

Ben inmiddels alweer een week in Ierland en is wel een beetje teleurstelling.. de reis ging goed en vanaf Dublin was het 2 uur met de bus naar Gorey daar aangekomen zag het qua groote zelfde als Flag uit dus dacht dat overleef ik wel!! maar blijkt dat mijn werk en huis 15 minuten van Gorey vandaan is. Werd daar dus heen gebracht door meisje van me werk en het is in de middle of nowhere..niks dan countryside, schapen, werklui, en thats it!! ergste is nog dat ik geen internet in me huis heb dus geef nu mijn lunchpauze op om op internet te gaan en die is over een minuut voorbij.. maar wou iedereen even laten weten dat ik nog wel leef..maar mijn lach is wel verdwenen... ik zal later als ik kan bericht met meer info plaatsen!

Dikke Kus Petra

  • 29 Januari 2007 - 14:03

    Ilonka:

    Hey Petra!

    Jammer dat het je hier niet zo goed bevalt als in Flag.. maar dat komt vanzelf wel weer goed toch? Hoelang blijf je nog daar? En is het werk wel een beetje leuk?

    Benieuwd naar je volgende verhalen:)

    Kus!

  • 29 Januari 2007 - 14:11

    Leonne:

    Hee petraa,
    je vliegt wat heen en weer he:) Jammer dat ik je in NL niet meer gezien heb en vervelend dat het wat tegen valt.. maar misschien valt het allemaal nog wel mee, niet de moed laten zakken:D Gewoon het beste ervan maken!! Ik hoop binnenkort weer foto's en verhalen te zien natuurlijk!
    xx leonne

  • 29 Januari 2007 - 15:54

    Cleo:

    Hey Petra! Ik was idd al bang dat er iets met jou was gebeurd joh, ik had al zo lang niks van jou gehoord, terwijl jij altijd zo goed contact houdt. Wel minder om te horen dat het je nu niet echt bevalt en idd heel vervelend dat je geen internet hebt!!! Maar het zal waarschijnlijk wel meevallen, maar gewoon het beste van maken he!! Hoe zijn de mensen op werk eigenlijk? Aardig? Ik hoop het voor je. Veel succes in Ierland!!

  • 29 Januari 2007 - 17:05

    Mariska:

    Hey petra.

    Balen dat het niet zo goed bevalt, maar als je gewent ben dan komt het allemaal vast weer goed...
    Veel succes met je werk/stage..
    Kus

  • 29 Januari 2007 - 20:42

    Rens:

    Pff dat is vette pech. Maar ik hoop wel dat je het werk leuk vindt en de mensen met wie je werkt. Ook belangrijk lijkt me. Ik zei tegen Suus ook al. "Peet zonder internet is als een vrouw zonder Creditcard.( hahhahha) maar dat schijnt vrouw onvriendelijk te zijn dus maar direct excuus daarvoor. He vermaak je ondanks alle gebreken. Kus uit Almere van ons allemaal.

  • 29 Januari 2007 - 22:12

    Lenny:

    He Peet!

    Jemig, dat is een minder-leuk bericht he.. Had ik toch niet helemaal verwacht hoor, ik dacht namelijk dat je in Dublin zou zitten... In de middle of nowhere dus, net als ik een beetje in Letland, alleen woonde ik daar in de dorms, dat was mijn redding. Meis, ik hoop dat je snel een manier vindt om er toch een top-tijd van te kunnen maken, want Ierland vond ik als land wel errug gaaf. Ik leef met je mee en vanaf 8 februari ben ik in Tanzania, dus dan mail ik je nog even mijn nieuwe site door! Ik denk aan je en hou je taai! Oja, en kun je me je nieuwe adres doormailen? Dan kan ik je ook nog een leuk kaartje sturen, om je op te vrolijken. Take care!

    Dikke kus en knuffel,

    Lenny

  • 29 Januari 2007 - 22:23

    Marjolein:

    Hey Pee!

    Tja, zal maar niet te veel typen, is je pauze al voorbij na 't lezen van alle berichtjes... Hebben ze daar niet zo iets al 'cow tipping' maar dan met schapen?! ;)
    maar zoveel mogelijk er op uit trekken op je vrije dagen zou ik zeggen en kan je niet gedetacheerd worden of zo? Hoe zijn die fransen eigenlijk?

    XXXX

  • 30 Januari 2007 - 01:01

    Angela:

    heej Petra,

    Hoe is het met je? Heb je al in geen eeuwen meer gesproken maar hoorde van Aster dat je naar amerika bent geweest en nu in ierland bent. Ik zit nu net 3 weken in Australie van de 7 maanden en kwam heel toevallig je site tegen. Echt super gaaf al je verhalen, leuk om te lezen. mijn site is www.ang.mytravelactive.nl mocht je een keer niks te doen hebben neem een kijkje haha.

    kus ang

  • 30 Januari 2007 - 20:27

    Astrid:

    Aaaaaahhh!!! Vind het zielig voor je! Denk dat je maar een nieuwe hobby moet gaan zoeken daar, schapen scheren ofzo... veel plezier, maak er wat leuks van!!! Dikke kus

  • 31 Januari 2007 - 16:56

    Suus:

    heey!
    ben net terug van outdoor en echt helemaal gesloopt..heb wel een paar dagen nodig om bij te komen..haha. maar vind t ook wel een beetje zielig voor je...zal binnekort wel ff mailen met verdere verhalen :D..
    dikke kus

  • 31 Januari 2007 - 19:06

    Adri:

    Schapen kun je ook lekker op de barbecu leggen een glas bier erbij en je hebt een heerlijke maaltijd. Ook lammetjes zijn lekker. Een mooie overgng van amerika naar ierland kom je weer met beide benen op de grond. En je kunt nu ook lekker sparen. tot schrijfs en groetjes van je allerliefste oompje Adri en tante Hetty

  • 03 Februari 2007 - 08:39

    Monique:

    Hey Petra,

    Leuk weer eens wat van je te horen.Alleen jammer dat deze reis niet meteen zo goed bevald als amerika. Het is echt balen dat je geen internet op je kamer heb.

    Ik zou zeggen maak het beste ervan!!

    Groetjes uit Macau.

  • 06 Februari 2007 - 21:07

    Lenny:

    He Petra!

    Ik was even benieuwd hoe het met je is... Ik vertrek overmorgen naar Dar es Salaam en ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. In NL is het aan het sneeuwen; ook leuk, na Letland... Ga ik straks dus serieus van -1 naar 35 graden! Meis, ik hoop echt dat je je al wat lekkerder in je vel voelt en dat je je een beetje kan vermaken in Ierland. Ik wacht met smart op je volgende bericht! Take care!

    Xxxx
    Lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 106638

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: