Life so far.... - Reisverslag uit Ballycanew, Ierland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Life so far.... - Reisverslag uit Ballycanew, Ierland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Life so far....

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

03 Maart 2007 | Ierland, Ballycanew

HELLOOOOOOOOOOOO!!!

Hier dan maar weer eens een berichtje vanuit het grootste kleinste dorp in Ierland...en heb er deze keer fotos bijgedaan van me huisje en de plek waar ik woon...heb alleen nog geen foto van de buitenkant van me huis maar dat komt de volgende keer dan wel!!

Nou sinds me vorige bericht ben ik nog een keer naar Wexford geweest en we zijn op 24 Februari voor een weekend naar Dublin gegaan...heb de eerste paar uur alleen maar mensen lopen kijken want had die ook al in anderhalve maand niet gezien aangezien er in het dorp waar ik zit niet zoveel wonen... Dublin zelf is niet zo groot maar wel leuk. Heb nog niet echt fotos van de stad kunnen maken want me batterijen deden het niet en tegen de tijd dat ik nieuwe had was het al donker..dit weekend was ook meer een weekend om lekker te relaxen en niks te doen dus ga nog een keertje zelf een weekend naar Dublin om alle toeristen dingen te doen dus die fots houden jullie nog tegoed van me!

We waren 's avonds uitgegaan en dat was echt geweldig! :) aangezien het al weer een tijd geleden was voor mij...en je hoefde geen 21 te zijn!!! :D :D nou ja soms wel maar gelukkig kwam ik wel binnen ;) lekker de hele avond in een discotheek gedanst en er was een rugby wedstrijd Ierland - Engeland dus de sfeer in de stad zat er goed in want Ierland had gewonnen! En ik moet zeggen Ieren zijn een volk apart, maar wel gezellig hoor :p waren nog naar een bar geweest waar ze live traditionele Ierse muziek speelden dus we hebben a la Titanic (wanneer Jack en Rose in de kelder dansen..als je dat niet weet ga de film maar kijken :p) hebben gedanst!

Om drie uur ging alles sluiten dus wij op naar de bus om terug te gaan naar Dun Loaghaire (buitenwijk van Dublin waar ons hotel lag) en daar begon het wachten..want iedereen doet dat dus!! De bussen rijden dus speciaal om alle party gangers naar huis te brengen..dus ja dat zijn er nogal wat!! Maar om 5 uur (in de ochtend!) kon ik dan eindelijk me vermoeide lichaam op het bed laten vallen..
En vanwege het werk hadden we een 4 sterren hotel voor €25 dus dat was niet slecht en 's ochtends Iers ontbijt op bed :D

Rond zes uur hadden we de Eireann bus weer terug naar Ballycanew...het ergste moment van dat weekend maar helaas we moesten weer terug..en daar ben ik nu dus weer.... let the fun begin! uhum! Maar heb inmiddels een springtouw aangeschaft om mezelf bezig te houden :p

Het weer is zo slecht nog niet tot nu toe...soms wel een regenbui maar niet zo erg als dat ik had verwacht en vandaag is het een mooie dag (lijkt wel lente!) dus ga vanmiddag denk ik maar eens me vrienden (de schapen) een bezoekje brengen...

Dit was het denk ik wel weer tot nu...

Enjoy de pictures!!

Dikke Kus Peet

  • 03 Maart 2007 - 10:54

    Suuus:

    peeeeeeeee.....heb medelijden met je!!!!!!!!!!!1
    kus

  • 03 Maart 2007 - 10:55

    Ilonka:

    Oh petra, wat ontzettend sneu:( gelukkig heb je een springtouw:D.. en verder.. tsja, heel veel succes?::(

    liefs

  • 03 Maart 2007 - 12:40

    Adri:

    Mooi rustig dorpje lijkt niet echt op Volendam. Maar zo te horen vermaak je je wel. Wij zijn ook weer aan het werk na een mooie vakantie in Thailand. Hou je conditie maar lekker op peil met je springtouwtje. Groetjes en een dikke kus van je allerliefste oompje Adri en tante Hetty

  • 03 Maart 2007 - 18:25

    Marjolein:

    Peet, Als je terug bent moet je maar snel een weekend naar Amsterdam komen!!!!!

    XXXXXXXXXXXX

  • 03 Maart 2007 - 19:43

    Vincent:

    Kom nou naar MAdrid!!!! Het was vandaag zo lekker warm, Cleo en ik hebben de hele dag op t terras kunnen zitten. Lekker weg van de schapen, naar de ham! liefs vinnie

  • 04 Maart 2007 - 18:26

    Cleo:

    Hoi Petra!! Aan de foto's te zien is het inderdaad een saai en klein dorp. Maar ben blij om te lezen dat je jezelf hebt vermaakt in Dublin!Hopelijk blijf je leuke dingen doen en kom je nog een keer naar Madrid. Dan zal de stage periode hopelijk toch wel meevallen!Ik mis je wel hoor!! Liefs, Cleo

  • 05 Maart 2007 - 06:04

    Lenny:

    He Peet,

    Blij te lezen dat je nog leeft in Ierland! Ik ben afgelopen zomer naar Dublin geweest, om mijn kamergenootje op te zoeken. Die liep stage bij de court-house, en ik vond Dublin ook erg leuk! Blij dat je je toch nog in de weekenden goed kunt vermaken. Heel veel succes en ik zal een beetje zon naar je toe sturen, ik heb er hier wel even genoeg van gezien! (alweer 37 graden vandaag...)

    Kus,
    Lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 106503

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: