I am going home!! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu I am going home!! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

I am going home!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

13 Maart 2007 | Ierland, Dublin

Helloooo everyone!!

Okay ik heb besloten om te stoppen met de stage...was vanaf het begin al niet echt blij hier en de baan zelf is ook nogal laag niveau en de baas heel leuk beloven dat ik snel wat anders te doen zou krijgen maar dat zijn dus meer mooie praatjes dan dat er ook echt wat van waar is.... en het meisje dat deze week zou beginnen met boekingen van mij overnemen was zaterdag aangekomen en toen ze ballycanew zag besloot ze al meteen om weg te gaan dus die is maandag meteen vertrokken en niet eens naar kantoor gekomen...had wel een briefje voor de baas waarin ze het uitlegde en toen hij die had gelezen moest ik dus nog gaan vertellen dat ik ermee stopte en deze week naar huis ga....hij was niet echt in een goede bui en reageerde best stom en heeft dingen gezegd die niet bepaald netjes waren dus ik heb me ticket geboekt en vlieg morgenmiddag terug naar NL.

Reden dat ik het hier ook niet langer vol ga houden is dat mijn huisgenoten alleen maar frans praten, heb tegen ze gezegd dat ik dat niet bepaald fijn vind maar ze veranderen gewoon niet dus ik zit hier ook continue alleen en afgelopen week was nogal veel huilen voor mij. In dit dorp zit je gewoon van alles afgesloten en om ergens anders in Ierland naar toe te gaan moet je eerst met de bus naar Dublin voordat je een bus naar een andere stad kan nemen....dus dat werkt ook niet echt als je een dagje ergens heen wil....ben je er en mag je weer terug want heb nog een hele reis voor de boeg...

Ik zit nu in een hostel in Dublin en ga morgenmiddag dus terug naar huis, dan ga ik eerst eventjes een weekje lekker thuis zitten en dan gesprek met me supervisor en stagebureau en dan nieuwe stage zoeken, want moet nog 14 weken afmaken...zorg er dan wel voor dat ik in ieder geval niet in de middle of nowhere terecht kom en bij een bedrijf wat meer uitdaging is qua werk!

Vandaag was ik 's middags met de bus naar Dublin gekomen en Denise (meisje van kantoor) is de enige van het werk waarmee ik kan opschieten en die ook serieus aardig was dus ik zal die wel gaan missen, maar voor de rest is het echt een opluchting dat ik weg ben daar! Stage is het me niet waard om ongelukkig van te worden!

Dus ja ik zal denk ik over een paar weken wel op deze site verdergaan met een nieuw land, nieuwe plek en hopelijk wat meer blijdschap!

Dikke Kus Peet

  • 13 Maart 2007 - 19:14

    Mariska:

    Hey,

    Gelukkig dan dat je naar huis komt (nu is het hier echt heerlijk weer :P) ...Het buitenland is dan best ver en alleen als het helemaal niet bevalt. Hoop dat je snel een leuke stage vind en het alsnog goed kan afronden, maar nu eerst naar huis :D Hoor nog wel hoe het verder afloopt

    kus mariska

  • 13 Maart 2007 - 20:08

    Rens:

    Mmm lullig meis. en idd ik hoop dat je op je nieuwe plekkie meer plezier en leuker werk ontvangt dan nu of liever daarnet. Maar blijf ons wel op de hoogte houden. Groetjes uit Almere van ons allemaal

  • 13 Maart 2007 - 22:39

    Astrid:

    Peee!

    Je zal wel blij zijn nu!! Beter dat je bent gestopt daar. Kan je nu weer vollop shoppen en internetten!! En hopelijk vind je binnenkort een betere en leukere stage!

    Op de boot gaat alles goed. Volgende week hebben we een charter met 190 gays!! Dat wordt echt een enorme chaos!!! Maar wel leuk!

    Kus

  • 14 Maart 2007 - 07:12

    Lenny:

    He Peet,

    Ik vind het heel knap van je dat je een beslissing hebt genomen; nu kun je tenminste verder! Enneh, mocht je nog een gave stageplek zoeken; Tanzania Tourist Board, misschien ook iets voor jou?! Heel veel succes met het zoeken naar een stageplek, maar ik weet zeker dat het gaat lukken. Geniet lekker van het thuis-zijn (want die 4 dagen tussen USA en Ierland waren vast niet genoeg!!!) en we keep in touch!

    Veel liefs en een dikke kus,
    Lenny

  • 15 Maart 2007 - 19:19

    Marjolein:

    Nooi gedacht dat je nog eens blij zou zijn om terug naar Renkum te kunnen! ;)
    Zie je snel! XXXX

  • 03 April 2007 - 12:54

    Lenny:

    Lieve Peet,

    Wat ik mij nu dus afvraag is;
    waarbenjij.nu?

    Kus!
    Lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 106506

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: