Time to hit Asia! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Time to hit Asia! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Time to hit Asia!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 Maart 2009 | Nederland, Utrecht

Hi!

Na de uitwisseling in Amerika, en stage in Ierland en Belgie is het eindelijk weer tijd om gebruik van me weblog te maken voor mijn reis door Azie!

In de tussentijd heb ik ook niet stilgezeten en wat korte tripjes gemaakt naar Londen, Berlijn, Schotland en Marrakech! Maar nu dan weer voor langere tijd weg!

Vanmiddag om 1 uur pak ik de trein van Utrecht naar Dusseldorf Airport, en om 17.20 uur vertrekt de rechtstreekse vlucht naar Bangkok. Daar kom ik vrijdagochtend lokale tijd om 10.05 uur aan en komt vriendin Lenny, die inmiddels al 7 weken in Azie is, mij ophalen! Een deel van mijn reis doe ik samen met haar, we blijven 2 maanden in Thailand en verder is er nog helemaal geen plan en zien we wel hoe en wat.

Iedereen nog bedankt voor de mailtjes, telefoontjes, sms-jes, en krabbels! En Lieve, Laurie en Syl nog bedankt voor het helpen verhuizen en komen uitzwaaien, vond het super!

Ik houd jullie op de hoogte en jullie mij hopelijk ook van wat jullie allemaal doen ;)

Dikke Kus Peet





  • 26 Maart 2009 - 08:14

    Jacqueline:

    Peetie Pie!
    Haaaa de eerste die een berichtje achterlaat bij je eerste Asia Adventure-update!! Een goede reis toegewenst en natuurlijk super veel plezier! Ga ervan genieten he! Ik kijk al uit naar je volgende bericht!
    Kusss Jacq

  • 26 Maart 2009 - 08:25

    Nitz:

    Peet!!!!

    Ik ga je missen schat!Ik ga je helemaal op de voet volgen en ga je ook op de hoogte houden van mijn 'avonturen' haha..

    Hele dikke kus!!

    P.S. You can do it if you put your back into it!!!!

  • 26 Maart 2009 - 08:25

    Mama Papa Johan:

    Petra we wensen je een hele goede vlucht en een mooie reis door Thailand en de andere landen.
    Maak veel foto's (waarschijnlijk maak je er heel veel)en hou ons op de hoogte van al je belevenissen daar in het oosten.

  • 26 Maart 2009 - 08:30

    Bellie:

    Hee Petra,
    Veel plezier in Azië, een vriendinnetje van mij is net twee maanden terug, heb prachtige foto's gezien dus je gaat een geweldige reis tegemoet. Fijne tijd en doe voorzichtig!

    Groetjes Isabelle (das lang geleden he;))

  • 26 Maart 2009 - 09:56

    Dicky:

    Hey Petra!

    Eindelijk ga je dan!
    Veel plezier en een hele leuke tijd in Azië.
    Ik blijf je volgen via je weblog!
    Ennuh, als je aankomt in Bangkok, niet vergeten Lenny een dikke kus en knuffel van me te geven!

    lieve groeten
    Dicky

  • 26 Maart 2009 - 10:29

    Cleo:

    Petra!

    Ik wens je echt heel veel plezier toe! Eindelijk gebeurd het nu dan echt; kan het nog steeds nauwelijks geloven. Het wordt vast een super mooie reis. Ik ben echt benieuwd naar al de volgende updates. Have fun!!!!!

    Liefs, Cleo

  • 26 Maart 2009 - 10:58

    Rien:

    vergeet mij niet en laat wat van je horen zo nu en dan ga je missen geniet ervan kijk ook uit maak veel photos ik hou van je veel plezier en geniet truth or dare dikke kus je kleine nichtje rien xxxxxxxx
    zit nu te huilen mis je ga maar laat mij maar hier achter ik gelukkig nog maar 3 dagen het wordt echt een kinder crece nou doei peet denk aan mij sleutelhanger vergeet het niet want anders stuur ik je terug

  • 26 Maart 2009 - 11:06

    Adri:

    Ook je allerliefste oompje wenst jou een fijne en veilige tijd toe pas goed op jezelf en heel heel veel plezier.

  • 26 Maart 2009 - 11:47

    Vinnie:

    Oh wat ben ik jaloers!!!!!!!!!!!!!
    Heel veel plezier. Ni hao!

  • 26 Maart 2009 - 12:05

    Assie:

    Goede reis!!! Bij mij is het nu 7 uur 's ochtends...... dat betekent dat jij NU op de trein stapt richting Dusseldorf en je reis officieel begonnen is!

    Take care en laat maar veel van je horen! (k)

  • 26 Maart 2009 - 12:53

    Sylvana:

    Petra Petra!

    Wat raar dat je nu echt onderweg bent!!!!

    Maar geniet genieten genieten echt doen he!

    Ik ga je verhaaltjes met veel plezier lezen en natuurlijk genieten van je schitterende foto's.

    Heel veel plezier met Lenny in Bangkok!

    kus

  • 26 Maart 2009 - 13:24

    Amanda:

    Heeey peet,

    Een hele fijne reis en geniet ervan. Mooi dat len op je wacht want dan ken je gelijk half azie al ;)
    xx

  • 26 Maart 2009 - 14:29

    Tiffany:

    Hee schattekee!!

    Het is egt raar dat je nu niet meer bij hook bent.. Gaa je egt heel erg missen!!
    Heeeeel veel plezierr enne eet smakelijk met het mooie bestek :P
    En drink ook een shotje voor mij :P

    XX kusjée tiffany

  • 26 Maart 2009 - 16:16

    Marcia:

    PEEEEEEEEET!!!
    Heeeel veel plezier in Thailand! Als je trouwens van Thailand naar Australie gaat dan kan je mij daar ook vinden! :D

    En tot de volgende bericht!
    xoxo
    Marcia

  • 26 Maart 2009 - 16:26

    Carla:

    Lieve Petra!

    ik lees net je bericht en als het goed is zit je nu zo'n beetje hoog in de lucht! Heel veel plezier he, en no worries, je gaat een fantastische tijd tegemoet!

    liefs,
    Carla

  • 26 Maart 2009 - 16:30

    Nitz:

    Nou meis, je zit in het vliegtuig.. There's no way back nu!! :D Beetje overbodig: maarre have fun!!!

    Kus

  • 26 Maart 2009 - 17:15

    Rene:

    Hoi Peet,

    Jammer dat we elkaar net mislopen. Ik kom morgen weer terug uit Bulgarije. Heel veel plezier in Azie. Ben benieuwd naar je verhalen. Groetjes aan
    Len!

    Rene

  • 26 Maart 2009 - 17:49

    Juliette:

    Inmiddels zit je alweer een uurtje in de lucht! Vet hoor!

    Haha, dat berichtje van Rien ook echt hierboven.. oh oh oh.

    Peet, nogmaals, veel plezier!
    x

  • 26 Maart 2009 - 18:10

    Linda:

    Hey Petra,

    Eindelijk zit je dan in 't vliegtuig richting Bangkok...
    Ik wens je een hele goede reis en ontzettend veel plezier en moois op je avontuur door Azië.
    Geniet ervan!! maar denk af en toe nog even aan ons bij ABN (grapje)

    Groetjes Linda

  • 27 Maart 2009 - 22:55

    Rens:

    He jij globetrotter blijf je reizen hahaha. Wauw Peet je zal wel genieten, van het weer en cultuur. Tof meis hou ons op de hoogte en een fijn verblijf toe gewenst. Groetjes uit Almere

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 106717

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: