Arrived in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Rijk - WaarBenJij.nu Arrived in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Rijk - WaarBenJij.nu

Arrived in Bangkok

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hi!

Vanochtend 10.35 uur lokale tijd ben ik in Bangkok geland! De treinrit naar het vliegveld ging prima, en wachten op de vlucht ging snel voorbij. Bij de douane werd uiteraard mijn handbagage weer gecheckt (heb ik echt altijd met vliegen!)en met een half uur vertraging begon de 11 uur zittende vlucht dan...ik was doodop dus vol goede hoop dat ik zou slapen..nou niet dus! Zat in het midden van het vliegtuig en na 6 uur vliegen wist ik niet meer waar ik het zoeken moest! Toen ik dan wel eindelijk in slaap viel waren we al bezig aan de landing, wat een timing!

Ik had al een 2 maanden visum voor Thailand gehaald in NL dus was zo door de paspoortcontrole heen, gauw tas gepakt en daarna door de exit waar Len stond!! Helemaal leuk, en na omkleden naar wat luchtigere kleding gingen we in de bus naar Kao San Road en met een uurtje waren we daar.

Len had al een hostel geboekt dus we zitten samen in een kamer. Het hang toilet was wel even wennen, en koud douchen tussen de wc en urinoirs in ook! maar ach zo gaat dat hier!

Hebben daarna Noodlesoup gegeten en even geslapen want was toch wel erg moe. Net avondeten op en gaan zo Kao San Road weer op, er is zoveel te zien ik kijk mijn ogen uit!

Wij doen hier nog een biertje en tot het volgende bericht!

Kus Peet

  • 27 Maart 2009 - 13:54

    Peet:

    jaaaa ik ben de eerste leeezer (gek he bij abn tot 6u)

    veeeel plezier! doe voorzichtig!toedels uit het zonnige zuiden (vanachter mn bureautje mwehh)

  • 27 Maart 2009 - 14:06

    Marjolein:

    YOEHOE!!!!!!!

    je avontuur is begonnen, geniet er van!!!!!

    En na 3 massages ben je wel gewend aan dat gefriemel aan je lijf...;)!!!!!

    Dikke KUS

  • 27 Maart 2009 - 14:19

    Amanda:

    En voel je je al op je gemak daar ;) Eindhoven kan er zeker niet tegenop. Heel veel plezier en doe len de groeten. Heb zin om de rest van je verhalen te lezen want in nl is er weer geen zak aan :p
    x

  • 27 Maart 2009 - 14:38

    Nitz:

    Whaaa te gek dat je goed bent aangekomen!!! Ik ga al je avonturen op de voet, zelfs op de teen na volgen!! Balen zeg dat je niet meer kon slapen, zul je altijd zien!

    Tot snel!

    Kus en knuffel!!!

  • 27 Maart 2009 - 14:41

    Syl:

    Peetje!

    gelukkig alles goed gegaan dus!

    Balen dat je niet kon slapen...en je was zo moe!!

    Hoe is het weer in Bangkok? Geniet er van!!!

    ik wacht alweer of je volgende verhaaltje!

    kus

  • 27 Maart 2009 - 14:46

    Nita:

    ben blij dat je goed aan gekomen bent!! haha die hangtoiletten is zeker even wennen ja:P ach zie het maar zo... je krijgt er vette beenspieren van!
    haha
    veel plezier en uitkijken!
    keep me posted :)
    dikke kus nita

  • 27 Maart 2009 - 15:09

    Vinnie:

    Hey Peet, ben blij dat alles goed is gegaan! Heel veel plezier samen met Len en dat je gaat bier drinken of feesten geloof ik niks van, zo ben jij niet! ;)

    Liefs Vinnie

  • 27 Maart 2009 - 15:11

    Dicky:

    Hoi Peet,

    Je had Lenny snel gevonden gelukkig!
    Nou, nu kan je alle stress van je afgooien en ga maar heerljk met z'n tweeen genieten van Thailand!!!
    Veel plezier en ik kijk nu al naar je volgende bericht uit.

    groetjes Dicky


  • 27 Maart 2009 - 17:10

    Johan:

    hee petra :D

    gelukkig is alles goed gegaan.. en heb je een redelijk fijne reis gehad :P

    hoop dat je veel mag beleven, en plezier kan maken.

    en tot je volgende verhaal ;)

    kus Johan

  • 27 Maart 2009 - 17:10

    Marcia:

    Hey PEEEEET!!

    Heel veel plezier daar!

  • 27 Maart 2009 - 17:21

    Assie:

    En je bent er...... is de hitte uit te houden of valt 't wel mee??! Xx

  • 27 Maart 2009 - 18:02

    Aster:

    Hey Petra!
    Ik ben natuurlijk vreselijk jaloers op je maar gun je ook echt van harte deze reis in Thailand.
    Geniet ervan!
    X Aster

  • 28 Maart 2009 - 10:50

    Rien:

    ben blij dat je veilig bent aangekomen laat de rondreis nu maar beginnen voor mij nog 2 dagen dan kan ik met mijn grote schoonmaak beginnen ook leuk nou geniet er van en doe geen domme dingen gr xxxxx

  • 28 Maart 2009 - 18:03

    Kees En Loes:

    Heej Peet,

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat verder alles goed gaat. Geniet er van!

    xxx

  • 29 Maart 2009 - 09:35

    René:

    Het Azië avontuur kan beginnen. Nogmaals veel plezier!!! Ben jaloers op je ;)

    Groetjes René

  • 29 Maart 2009 - 10:31

    Lieve:

    Hee Chick, vette site!Had 'm nog nie bekeken. Ben blij dat de vliegtuigverhalen je geen kwaad hebben gedaan! Ik mis je nu al, maar alles komt goed! Ik hou je op de hoogte! Geniet van alles! Dikke plakkerd!!!!XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Back into the travelling life!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 106681

Voorgaande reizen:

31 Juli 2013 - 06 Juli 2016

Een stukje wereld

26 Maart 2009 - 05 December 2009

Backpacken door Azie

22 Januari 2007 - 10 Juli 2007

Stage in Ierland en Belgie

13 Augustus 2006 - 17 Januari 2007

Uitwisselings semester in Amerika

Landen bezocht: